Acertje met iritante lock..

Pagina: 1
Acties:

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:24
Ik had enkele maanden geleden (2 ofzo) m'n acer e360 voorzien van een nieuwe cooler en de bios veranderd naar een foxconn bios. hij deed het prima maar ik had alle opties niet nodig dus ik dacht ff weer terug naar de acer bios kijken of het verschil maakt.. zo gedaan MAAR ik had perongeluk de cmos ook geflashed xD. nu wil ik m'n bios flashen maar ik krijg steeds een bericht: NO support BIOS lock function (winflash, via cd werkt ook niet) kan ik m'n cmosje/bios gewoon weer flashen met een of andere bios? of is de bioslock function te omzeilen?

Alvast bedankt!

ps. acer biossen zijn wel gewoon te flashen

• Bliz
nou de acer is redelijk goed gelockt je kunt dus eigelijk niet flashen tenzij je een acer biosje hebt.
wat ik heb gedaan is een bootdisk pakken met de bios (had ik nog liggen) maar deze keer wou hij niet gewoon flashen zoals hij vroeger deed (oude bios) dus heb ik maar AWDFLASH.exe bios.bin /f gedaan nu doet hij het wel (hij ramt er gewoon lekker doorheen _/-\o_ ) dus voor mensen met een acer e360 haal de bios binnen (van foxconn 54AW1P40) en flash hem je hebt dan full control al hoewel een censor van de cpu niet werkt. er word ook gezegt dat je hem ook kunt flashen met de 54AW1P34 en dat je dan geen problemen hebt maar ik heb nog geen bevestiging hier op tweakers.net gevonden dat hij echt werkt!

dat was de oplossing + een handig weetje :9

[ Voor 94% gewijzigd door Bliz op 22-12-2006 18:11 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is wel leuk als je ook vertelt hoe je het hebt opgelost :P

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 22-12-2006 17:29 ]

🌞🍃

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hoe heb je het opgelost dan?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo dus - tnx voor het alsnog posten van de oplossing Blizzard2005 :)

Oslik blyat! Oslik!

• Bliz
geen probleem ;)
Pagina: 1