LG lcd tv 32lc2r uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.774 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:42
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een LG 32lc2r, maar wat ik ook probeer, ik krijg deze niet geheel uit. Ik krijg hem alleen in stand by stand waarbij het rode lichtje blijft branden. Is de enige mogelijkheid de stekker eruit te trekken?

In de handleiding wordt een ander model besproken waarbij er een knop op zit (zoals bij de meeste tv's) maar die kan ik hier echt niet vinden.. Iemand ervaring?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:20
Probeer HET logo eens :)

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 10:58
Samsung doet dit ook met al hun modellen, ik zou er niet wakker van liggen persoonlijk.

Het kan volgens mij geen kwaad.

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Inderdaad, onze Samsung kan ook echt niet uit. Enkel stand-by. Niet zo'n probleem al zeg ik het zelf.
De 37cm crt op m'n kamer staat eigenlijk ook altijd stand-by. (Nope, ik betaal de elektriciteitsrekeningen niet :+)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij doen alle LCD's TV's dit bijna allemaal.

Ook onze Samsung LE32R76B heeft geen echte uitknop, maar een diepe slaap of aan. Met vakanties gaat hij wel helemaal uit, maar verder zit ik er niet echt mee.

Ook TFT's van computerschermen gaan nooit helemaal uit, bedenk maar dat het een electronische toets is dit gewoon de spanning van het scherm haalt, maar niet de netspanning van je scherm.

Vroeger had je wel van die echte drukknoppen die ook nog een "klik" zeggen ;) Die haalden de complete spanning eraf.

Verwijderd

...er loopt al een topic over dit toestel : LG 32LC2R goed of niet goed
Denk dat de vraag daar wel in kan / had gekund ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom doen ze dit?

Het moet toch een reden hebben niet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:42
Dat vind ik dus ook een beetje dubieus.. in deze tijd waarin alles superzuinig moet en de electriciteit een vermogen kost krijg je televisies die niet meer uit kunnen.. Na ja, dan maar een schakeldoos ertussen die 's avonds uit gaat :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47
Sh0ckTr00per schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:14:
Dat vind ik dus ook een beetje dubieus.. in deze tijd waarin alles superzuinig moet en de electriciteit een vermogen kost krijg je televisies die niet meer uit kunnen.. Na ja, dan maar een schakeldoos ertussen die 's avonds uit gaat :)
Hoeveel verbruikt de tv dan als ie standby staat? (waarschijnlijk iets van 1 tot max 3 watt per uur...)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Pagina: 1