explorer

Pagina: 1
Acties:

• tehmafkees
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-12-2025
hallo, ik heb een probleem. ik gok dat het probleem in explorer.exe zit hoewel het probleem zich ook voordoet met programma's als firefox. het probleem is als volgt. wanneer ik op mijn rechter shifttoets druk stuurt de browser me terug naar de vorige pagina. dit geldt zowel voor het browsen door me harde schijf en dergelijken als op het internet. ik heb al bij toegankelijkheids opties gekeken maar kon daar niets vinden over dit probleem. ook op het internet heb ik wel meerdere pagina's gevonden met een overzicht van sneltoetsen, maar volgens deze pagina's zijn er alleen maar sneltoetscombinaties en niets over enkel shift. het probleem zit hem ook niet in het toetsenbord, aangezien ik het met andere toetsenborden ook ondervind.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Gokje, een programma dat hotkeys aan kan wijzen op je keyboard? Controleer dat eerst eens even. Daarnaast, welk OS gebruik je? Is dat ook up-to-date? Wat meer informatie over zulke zaken zou toch nog wel makkelijk zijn. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT :w , kan je even via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif topic report een nieuwe titel doorgeven? explorer zegt namelijk veel te weinig over het probleem. ;)

Signature

• tehmafkees
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-12-2025
os is windows xp sp 2. net nieuw ding. nog geen week oud

Verwijderd

Welk toetsenbord gebruik je? En heb je daar enige vorm van software voor geïnstalleerd? Het kan wel zijn, zoals Pasta zegt, dat er een soort van sneltoets aangemaakt is. Raar dat die toegewezen wordt aan shift, maar dat kan simpelweg een foute instelling zijn. Post bijgevolg dus eerst even welke model van toetsenbord je voor je hebt liggen en dan zien we achteraf wel weer...