[XP] Mass storage device wordt niet gezien door Windows*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Ik heb een PC met WinXP SP2 en deze wil mijn externe schijf niet herkennen.. het is eigenlijk een Mp3 speler (xclef hd500) maar deze werkt als mass-storage device, er zit een 120gb schijf in

om even samen te vatten

• De schijf is geformateerd met Fat32
• Andere USB devices zoals muis en printer werken wel goed
• Hij wordt wel herkend op andere computers
• Hij is niet de zien bij disk management
• Bij het inpluggen is er geen 'ping' geluid te horen wat je bij andere usb devices hoort
• Ik heb een PCI USB2 kaart erin gestopt en hem hierop aangesloten, maar met hetzelfde resultaat
• De mp3 speler geeft op het display aan dat hij op USB is aangesloten, en laadt ook op
• Bij device manager zijn er geen fouten te zien bij USB devices
• Mijn andere USB schijf wordt ook niet herkend..
• Een externe kaartlezer is aangesloten en werkt wel (staat als USB Mass storage device in device manager)

Wat kan ik nog proberen?

[ Voor 13% gewijzigd door plakbandrol op 17-12-2006 17:27 ]

Verwijderd

Je kunt proberen je mp3-speler van aparte stroom te laten voorzien mbv. de oplader.

• plakbandrol
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:19:
Je kunt proberen je mp3-speler van aparte stroom te laten voorzien mbv. de oplader.
nee werkt ook niet..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zitten er drivers bij, of is het een MTP speler (zoals de Creative Zen Micro met PlaysforSure firmware)? Installeer dan eens de drivers/software, of WMP10.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• plakbandrol
gambieter schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:28:
Zitten er drivers bij, of is het een MTP speler (zoals de Creative Zen Micro met PlaysforSure firmware)? Installeer dan eens de drivers/software, of WMP10.
Nee zitten geen drivers bij, het wordt gewoon gezien als externe schijf (mass storage device)