Front "rond": wel of geen blowhole???

Pagina: 1
Acties:

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 22:37
Mijn front van mijn case ziet er ongeveer zo uit (aan de onderkant nog iets ronder en naar beneden loopt het uitstekende deel in een punt toe):
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/link_pheenix21.jpg
Kun je hier een fatsooenlijk blowhole in maken???
NOTE: bij mijn pc zit er een uitsparing voor een extra fan links onderin en niet in het midden, vanwege de pc-speaker die erin hangt :(:'(

Verwijderd

Meestal wordt de case-koeler IN de kast, aan de binnenkant vh ijzer dus. Hij zuigt lucht door je front, er zit immers een flink stuk ruimte tussen het ijzer en t plastic en in t plastic zitten nog wat gaten.
Dus aan de binnenkant vh ijzer plaatsen die koeler!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 22:37
Op vrijdag 02 februari 2001 12:31 schreef daNpy het volgende:
Meestal wordt de case-koeler IN de kast, aan de binnenkant vh ijzer dus. Hij zuigt lucht door je front, er zit immers een flink stuk ruimte tussen het ijzer en t plastic en in t plastic zitten nog wat gaten.
Dus aan de binnenkant vh ijzer plaatsen die koeler!
Dus geen blowhole nodig volgens jou, want mommenteel zit er al een koeler aan de binnenkant, alleen ik vroeg me af of een hole nou veel zou schelen (+ het feit dat 't er wel kewl uitziet :9)

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:52

MetalStef

gietijzer

Maak een blaasgat in je zijkant en daarachter een tunnel (flexibele luchtpijp van een afzuigkap of zo) die de lucht naar achteren ombuigt. Hoef je ook niet in dat zwakke pastic te hakken en je kunt de fan net zo groot kiezen als je wilt.

Jee, wat ben ik goed. Ik zit thuis met een vergelijkbaar dilemma en nu heb ik ineens de oplossing verzonnen! 8-)

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:53
scheelt wel veel, het scheelt ook als je dan het metalen rooster eruit zaagt waar de fan doorheen zuigt, is die meteen ook stiller