Toon posts:

[Vista] kan geen gadgets in sidebar toevoegen *

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een gadget van de microsoft site toe te voegen aan de windows sidebar die prullenbak functie hij installeerd het wel maar verschijnt niet op de sidebar en ook in de gallery komt deze niet te staan.

Gaat dus om de functie in windows vista ultimate!

iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 00:56 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Waar probeer je de gadgets weg te halen/installeren?

- http://microsoftgadgets.com/Gallery/
- http://gallery.live.com/

heb je misschien een screenshot van je sidebar? Want misschien staan ze op pagina 2 (ja de sider bar heeft meerdere paginas...)...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Naast bovenstaande: heb je het ueberhaupt wel over Vista? Of een van de andere manieren om een sidebar te hebben?

Ik gok even op Vista, maar geef dat soort eer relevante info de volgende keer even aan, ajb ;)

Zie ook Windows Clients - Policy
En nog welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Even een hele stomme vraag maar open je ze met Firefox of met IE, ik heb gemerkt dat je ze met FF wel kunt downloaden maar dat ze niet worden toegevoegd.....

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips is alleen nog steeds niet gelukt. Firefox oke heb met internet explorer geprobeerd geen succes tot nu toe.

En nee er is geen tweede tab op de sidebar heb op het pijltje geklikt.

Iemand anders een suggestie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:43:
bedankt voor de tips is alleen nog steeds niet gelukt. Firefox oke heb met internet explorer geprobeerd geen succes tot nu toe.

En nee er is geen tweede tab op de sidebar heb op het pijltje geklikt.

Iemand anders een suggestie?
Heb je al geprobeerd om eerst een gadget op te slaan op je desktop, en daarna te installeren of naar je sidebar te slepen? Mij is het namelijk ook nog nooit gelukt om een gadget direct te openen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gedaan is opgeslagen op desktop ik installeer en bebeurd niks. Heb trouwens de nl versie van windows vista ultimate.

nog suggesties?

Verwijderd

ik heb 't zelfde probleem, met alle gadgets die ik download.

Iemand al een suggestie/oplossing?
Pagina: 1