Ik heb een Athlon64 syteem met een Nvidia AGP kaart.
Mijn systeem valt uit (in ieder geval het grafische gedeelte) als ik een paar minuten ben opgestart.
Ik heb al een andere videokaart geprobeerd maar toen kreeg ik het zelfde probleem.
- originele kaart - Nvidia 6800 Gamers Edition - dubbele voeding aansluiting op kaart
- tweede kaart - standaard Nvidia 6800 - enkele voedingaansluiting op kaart
Dus bij beide kaarten valt het systeem na een poosje (grafisch) uit, maar blijft wel te pingen en ik kan ook via het netwerk gewoon op het systeem browsen.
Ik heb net een een oude Gforce 2 aangesloten zonder voedingsconnector en dan blijft het systeem wel gewoon werken.
Ik heb geen idee wat er nu precies aan de hand is.
Is mijn AGP slot gaar, of trekt mijn voeding het ineens niet meer?
Ik heb al maanden geen veranderingen qua hardware in mijn systeem doorgevoerd.
Klinkt dit bekend voor iemand?
Met de Gforce 2 kaart is werkt het systeem dus wel goed maar geeft het mij niet de gewenste kwaliteit.
Mijn systeem valt uit (in ieder geval het grafische gedeelte) als ik een paar minuten ben opgestart.
Ik heb al een andere videokaart geprobeerd maar toen kreeg ik het zelfde probleem.
- originele kaart - Nvidia 6800 Gamers Edition - dubbele voeding aansluiting op kaart
- tweede kaart - standaard Nvidia 6800 - enkele voedingaansluiting op kaart
Dus bij beide kaarten valt het systeem na een poosje (grafisch) uit, maar blijft wel te pingen en ik kan ook via het netwerk gewoon op het systeem browsen.
Ik heb net een een oude Gforce 2 aangesloten zonder voedingsconnector en dan blijft het systeem wel gewoon werken.
Ik heb geen idee wat er nu precies aan de hand is.
Is mijn AGP slot gaar, of trekt mijn voeding het ineens niet meer?
Ik heb al maanden geen veranderingen qua hardware in mijn systeem doorgevoerd.
Klinkt dit bekend voor iemand?
Met de Gforce 2 kaart is werkt het systeem dus wel goed maar geeft het mij niet de gewenste kwaliteit.