Ik heb een nieuwe laptop en ik heb er Kaspersky bij gekocht, maar zodra ik dit op mijn laptop installeer gaat het mis. Mijn laptop wordt dan heel erg traag. Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Kiezen voor een ander programma.
Klinkt als een enorme one-liner en dat is het in wezen ook maar ik heb dezelfde ervaringen gehad als jij. Ik wist dan ook niet hoe snel ik die zooi er weer af moest halen. Hij schijnt wel beter te zijn dan bijvoorbeeld Norton Antivirus maar ik ben toch maar weer voor de laatste gegaan.
Klinkt als een enorme one-liner en dat is het in wezen ook maar ik heb dezelfde ervaringen gehad als jij. Ik wist dan ook niet hoe snel ik die zooi er weer af moest halen. Hij schijnt wel beter te zijn dan bijvoorbeeld Norton Antivirus maar ik ben toch maar weer voor de laatste gegaan.
Hetzelfde heb ik gehad met Mcafee..
Kon er verder weinig aan doen.
Gebruik nu al tijden NOD32, en dat bevalt beter
Verwijderd
Ben ook van kaspersky naar NOD32 overgestapt, Het werkt idd veel makkelijker en sneller.SandeR schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:03:
Hetzelfde heb ik gehad met Mcafee..
[On-topic]
Miss doet kasp. de eerste keer meteen een HDD check, zodat alles even trager wordt? Je zou hem eens een uurtje moeten laten doen.
heb zelf juist goede ervaringen met kaspersky (totdat ze alle minder legale keys op de blacklist hadden....) daarna maar naar mc affee (gratis bij xs4all) denk dat het wellicht met je instelling te maken heeft.
waarom trouwens 2 topics voor hetzelfde probleem ? , ongeduldig ???
De Thinkpad heb ik! Nu moet ie het nog doen...
waarom trouwens 2 topics voor hetzelfde probleem ? , ongeduldig ???
De Thinkpad heb ik! Nu moet ie het nog doen...
[ Voor 9% gewijzigd door Ray op 17-12-2006 16:11 ]
@stuiter: ik realiseerde mij dat ik hem het verkeerde hokje had gestopt 
@ de anderen+ ik heb betaald voor mijn antivirus, dus ik moet even uitzoeken hoe ik het probleem kan oplossen. Misschien moet ik hem inderdaad zijn gang laten gaan. Ik ben nu trouwens even op de website van kaspersky aan het kijken voor de oplossingen die zij bieden.
Wat raden jullie trouwens aan als anti spyware=
@ de anderen+ ik heb betaald voor mijn antivirus, dus ik moet even uitzoeken hoe ik het probleem kan oplossen. Misschien moet ik hem inderdaad zijn gang laten gaan. Ik ben nu trouwens even op de website van kaspersky aan het kijken voor de oplossingen die zij bieden.
Wat raden jullie trouwens aan als anti spyware=
Of je een draadloze verbinding tot het internet cq. je router hebt, met daarbij een beveiliging in de trent van WPA of WEP encryptie keys..
Zonder die encryptie heb je een open verbinding welke zo te gebruiken is door o.a. je buren
Zonder die encryptie heb je een open verbinding welke zo te gebruiken is door o.a. je buren
[ Voor 26% gewijzigd door Hoyden op 17-12-2006 16:44 . Reden: WAP > WPA ]
WAP?SandeR schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:43:
Of je een draadloze verbinding tot het internet cq. je router hebt, met daarbij een beveiliging in de trent van WAP of WEP encryptie keys..
[ Voor 82% gewijzigd door WFvN op 17-12-2006 16:44 ]
Hoi Sander,
Kun dit nog iets specifieker uitleggen? Wat is precies een encryptie? Ik kan de wireless verbinding met een "druk op de knop" uit zetten. Bedoel je dat?
Kun dit nog iets specifieker uitleggen? Wat is precies een encryptie? Ik kan de wireless verbinding met een "druk op de knop" uit zetten. Bedoel je dat?
Waarschijnlijk heb je een draadloze verbinding zonder encryptie cq. beveiliging.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:01:
Hoi Sander,
Dit is een open verbinding, die vrij toegankelijk is voor iedereen die het signaal kan oppikken.
Je buren bijv. kunnen dan zo gebruik maken van je internet verbinding.
Zo hier voor meer duidelijk info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi
Kopje : Versleuteling
Da's fijn om te weten, echter hebben we er niets aan, net zoals je TS. Je noemt niet wat voor laptop het is, met welke hardware, welke versie van Kasperky, welke Windows-versie etc. Daarbij ontbreekt er ook nog wat je al gedaan hebt, of waar je naar gezocht hebt. Allemaal zaken die we toch verwachten in je topicstart. Ook je doorvragen zijn makkelijk zelf te beantwoorden, wat encryptie bijv. is kan je makkelijk zelf uitzoeken, zelfs met een woordenboek. 
Ik ga deze thread dan ook sluiten met het verzoek Het algemeen beleid nog eens door te lezen over wat we van je verwachten betreffende eigen inzet.
Ik ga deze thread dan ook sluiten met het verzoek Het algemeen beleid nog eens door te lezen over wat we van je verwachten betreffende eigen inzet.
edit:
Je topictitel valt ook niet over naar huis te schrijven, kies volgende keer een iets betere uit aub
Je topictitel valt ook niet over naar huis te schrijven, kies volgende keer een iets betere uit aub
edit:
2. Pas volgende keer je bericht even aan met de edit-knop ipv een nieuwe reply te plaatsen. Het staat anders zo kickerig.
2. Pas volgende keer je bericht even aan met de edit-knop ipv een nieuwe reply te plaatsen. Het staat anders zo kickerig.
[ Voor 16% gewijzigd door pasta op 17-12-2006 17:08 ]
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()