Toon posts:

Probleem met DMZ van digiconnect router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een prolbeem met mijn digiconnect 54 Mbps wireless router, ik heb het internet opzich prima aan de praat. Maar ik wil 1 van de 2 computers die er op aangesloten zit in de DMZ van de router zetten zodat deze van buitenaf te bereiken is. het prolbeem is echter dat als ik dit doe bij de andere computer de verbinding met internet verbroken wordt om de paar minuten. Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen? De site van digiconnect zelf geeft ook weinig technical support.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een computer in de DMZ zetten zodat deze te bereiken is? Waarom doe je niet een specifieke portforward, dat is veel veiliger. Lost mogelijk gelijk je probleem op.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 17-12-2006 15:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd, krijg ik precies hetzelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee? ik ben echt ten einde raad

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om welke applicatie gaat het waarvoor je de DMZ gebruikt? Ben je soms ook met veel torrents bezig of maak je veel gelijktijdige verbindingen?

Het helpt als je wat meer informatie geeft. Verder: waar valt de verbinding weg? Op de PC of op de router? Draadloos of bedraad? Etc etc

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 22-12-2006 01:11 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.