Toon posts:

CD-ROM problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met WindowsXP prof, ik heb 2 DVD/RW Branders van Samsung ( 2 X Samsung SH-162L ). Ik heb er nog nooit problemen bij gehad, maar een paar dagen geleden was ik zo stom om Telenet Security Pack te installeren, en dat was heel erg onstabiel.. Ik heb het meteen verwijderd, en sinsdien heb ik geen toegang meer tot mijn CD-Rom drives., USB memory sticks
Het probleem met mijn drives is dat als ik er een CD-ROM insteek zegt de pc: "Steek een media in drive x" en als er nu niets in zit, kan ik de drive openen, maar geeft hij 0kb aan.
Ik heb al geprobeerd bij apparaatbeheer te verwijderen en terug opnieuw reboot en dan installeren... blijft hetzelfde..
Dan heb ik mijn CD-Rom branders losgekoppeld van mijn moederbord, en dan geeft hij 2 andere onbekende drives, die ik niet ken >??!!!
Afbeeldingslocatie: http://echelon.sohosted.com/2onbekend.JPG

Probleem met memory stick is dat hij vraagt om te formatteren, als ik dan formatteer zegt de pc dat het niet gaat, ( op andere pc's werkt mijn memory stick perfect)

Is er een mogelijkheid om echt alles ivm mijn cd-rom drives te wissen, en niet enkel in apparaatbeheer,? Of is dat niet het probleem? Ik weet wel dat het softwarematig is. Maar wat kan het probleem dan zijn, onder een andere gebruiker inloggen is ook geen optie.

Kan iemand mij helpen ?! :? :? |:( :'( :'(

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 12:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

- kabels nog eens goed checken?
- was dit altijd al zo of pas kort?
- in 'uitvoeren (run)' diskmgmt.msc en daar eens goed kijken

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Daemon Tools?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
Daemon tools en alcohol verwijderen, en/of vergelijkbare ook verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Jazzper schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:38:
- kabels nog eens goed checken?
- was dit altijd al zo of pas kort?
- in 'uitvoeren (run)' diskmgmt.msc en daar eens goed kijken
Ik had Telenet security pack geinstalleerd, maar dit was zo onstabiel als de pest op mijn computer, dus heb ik het verwijderd met handen en voeten..

Is er mss iets met de drivers? Is het een goed idee als ik alle drivers van dat lijstje verwijder? en van het internet download en opnieuw installeer? Want aan mijn Windows CD rom kan ik niet...

Afbeeldingslocatie: http://echelon.sohosted.com/drivers.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is ook dat ik wel kan branden met nero, maar ik kan de drives niet openen met explorer... raar he ?!
Pagina: 1