Blue Orbs!

Pagina: 1
Acties:

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Eindelijk, de blue orbs zijn er!

gisteren eentje gehaald bij Comptechworld en ook wat van dat arctic silver adhesive spul :P nu nog ff kijken hoe dat gaat op me TNT-2

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 22:37
Wauw voor jou!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 10:38

lange

Boom Boom?

kep er een yje bij oc-shop besteld maar hijs nog nie binnen :(

Verwijderd

ze waren er vorig jaar al (in nl)

Verwijderd

Bagger dat ie niet op me geforce 1 past.

Verwijderd

ik heb ook een geforce1 en ik heb er ook een blue orb op gezet je moet er alleen voor zorgen dat de bevestgings pennentjes niet terug kunnen springen.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik zie die blue orb niet bij comptechworld staan :?

Flickr

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 02 februari 2001 18:43 schreef lisai het volgende:
ik heb ook een geforce1 en ik heb er ook een blue orb op gezet je moet er alleen voor zorgen dat de bevestgings pennentjes niet terug kunnen springen.
Kun je wat gedetaileerder vertellen hoe je dat ding in vredesnaam met de pennetjes aan je GeForce1 hebt gekregen? Mij is het namelijk niet gelukt en die tape, die d'r bij zit zuigt bigtime... :( (hierover later nog meer)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Jups, mijnes deze week oowk binnegekrege, en mem-sinkjes voor un geForce2MX :)
paste perfect alleen geen artic silver voor mij (te duur) gwoon die rotzoowj die durbij zat :)

I see dead pixels...

Verwijderd

Ik ga em gewoon bij MyCom halen..zo'n simpele order kunnen ze toch niet verneuken? toch? ..nee toch?

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Op vrijdag 02 februari 2001 23:00 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Kun je wat gedetaileerder vertellen hoe je dat ding in vredesnaam met de pennetjes aan je GeForce1 hebt gekregen? Mij is het namelijk niet gelukt en die tape, die d'r bij zit zuigt bigtime... :( (hierover later nog meer)
Inderdaad, die tape is waardeloos. Na montage van de blorb op mijn asus v6600 viel de koeler er vrijwel meteen weer af. Ik vraag me toch af hoe hij die pennetjes er op gekregen heeft, bij mij wijken de gaten namelijk ca.4mm af. Onmogelijk dus om de blue orb op deze manier op mijn geforce 1 te monteren.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 23:37 schreef overlord het volgende:

[..]

Inderdaad, die tape is waardeloos. Na montage van de blorb op mijn asus v6600 viel de koeler er vrijwel meteen weer af. Ik vraag me toch af hoe hij die pennetjes er op gekregen heeft, bij mij wijken de gaten namelijk ca.4mm af. Onmogelijk dus om de blue orb op deze manier op mijn geforce 1 te monteren.
Die bijgeleverde tape sucks inderdaad, denk dat ik toch maar van die zilver shit koop.

Verwijderd

Ik heb hem vastgezet met een zelf gemaakt beugeltje. (v6600)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 02 februari 2001 23:10 schreef The_Witchfynder het volgende:
Ik ga em gewoon bij MyCom halen..zo'n simpele order kunnen ze toch niet verneuken? toch? ..nee toch?
You wish...
Ik heb mijn BO daar gehaald. En ook bij mij flikkerde hij van de GeForce af. Twee vinnen van mijn fan afgebroken, omdat deze fullspeed tegen mijn netwerkkaart aansloegen :( MyCom wilt geen garantie geven, omdat ik volgens hun de BO niet goed gemonteerd zou hebben. |:( Ik heb notabene zelfs nog mijn processor en de BO met alcohol gereinigd om deze echt vetvrij te maken.
In de winkel kon men mij niet helpen :( Ik ben nu een beetje teleurgesteld in MyCom ;(
Wel jammer want ze waren niet echt slecht, maar nu.... :(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1