Toon posts:

[Vista] DSS DJ kan geluidskaart niet vinden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist vista geinstaleerd en het uiterlijk en zo bevalt e wel maar er zijn toch wat dingen die niet schijnen te werken.

-Ik wil een (dss dj)mix programma opstarten en krijg de volgende fout :

WARNING: NO COMPATIBLE DIRECTSOUND SOUNDCARD(S) FOUND -- TRY WITH ASIO ! :?

-Waar kan ik ergens de oude verttrouwder audio instellingen vinden met stereo mixer?????? :?

Ik heb gewoon de laatste direct x geinstalleerd en alsnog krijg de bovenstaande foutmelding :?

Weet iemand wat er allemaal aan de hand is met dit ding?

Bedankt

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-03 12:29
Lijkt erop dat je geluidskaart niet is geinstalleerd. Dus niet herkent is door Vista.

pepernooot

Verwijderd

Topicstarter
DIe heb ik appart geinstaleerd :?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lijkt mij een probleem met de driver? In ieder geval geen fout van Vista.
Daarnaast kunnen we heel weinig met zo'n topicstart.

Probeer de juiste driver opnieuw te downloaden en te installeren?

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 17-12-2006 12:40 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Ik denk dat je je vraag beter in dit topic kunt stellen: [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 8]

Daarnaast zou het handig zijn om te weten welke geluidskaart je uberhaupt hebt?
Vista ondersteund namelijk niet alle geluidskaarten meer die er op dit moment zijn.
DirectX hoef je niet meer te installeren nadat je Vista hebt geinstalleerd, dit omdat DX10 in Vista zit ingebakken.

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
Vista heeft de ondersteuning voor Directsound er toch uit gekieperd? Hierdoor heeft Creative zijn drivers herschreven zodat ze OpenAL gebruiken ipv DirectSound. Zie het X-fi-topic.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; let hier in het vervolg gerust zelf op :) Geven andere applicaties geen problemen met de geluidskaart?

Fouten in Vista! > [Vista] DSS DJ kan geluidskaart niet vinden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een realtek hd souncard, en heb net de drivers vor vista geinstalleerd maar het maakt geen enkel verschil :|

Verwijderd

Heb je al op de site van DSS DJ gezocht voor mogelijke fixes?
http://www.myxoft.com/
Pagina: 1