Toon posts:

Asus F3 met hoge resolutiescherm bijna in Benelux ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een laptop met een resolutie van 1680x1050 en zit eigenlijk te wachten tot de F3 serie van Asus uitkomt met dat scherm.
Ik zag dat deze laptops sinds kort aangeboden worden op duitse en franse webshops, maar Nederland en België blijven weer achter. :)
Ik weet dat bij Asus elk land zelf beslist welke laptops er op de markt komen, maar het kan toch niet dat wij geen F3 met 1680x1050 scherm zullen kunnen kopen ? (Tenzij je hem in het buitenland haalt)
Heeft iemand meer informatie ? Weet iemand of de 1680x1050 laptops er zullen aankomen binnenkort ?

Groeten,
Digital_Neon

Verwijderd

In Nederland zijn laptops meestal met maar 1 resolutie te koop. Wil je een 15,4 inch laptop met een 1680x1050 scherm, dan ben je aangewezen op een Asus V1J of een Compal Hel80 of een Zepto (typenummer ben ik even kwijt).

Ik denk niet dat de F3 serie opeens in hogere resoluties te verkrijgen zal zijn....

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik geef Megabas_66 gelijk.
Kijk maar eens naar de A8Jm/A8Js/A8Jp etc, dit waren allemaal type Asus laptops die in laden als bijvoorbeeld Duitsland uitkwamen maar niet in Nederland.

Ik weet niet wat jouw budget is, maar de Asus V1J is een goede aanrader. (heb mij hiervoor in verdiept, voordat ik de F3Jp heb aangeschaft. De V1J was mij een tikje te duur)

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ik denk dat er in deze markt niet genoeg van deze laptops verkocht worden, waardoor ze de F3 hier niet uitbrengen (met HR-scherm).
De vraag had misschien beter in het grote Asus F3-topic gekund, daar zitten veel mensen met dezelfde vraag, en daar heb je dan eerder antwoord ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 20:37
Als je even iets naar onder had gescrolled, of had gezocht. Dan had je kunnen zien dat ze leverbaar zijn bij Laptops4u. Kijk ook even hier: [Ervaringen] Asus F3 serie notebooks en hier: [Ervaringen] Asus F3 serie notebooks zoekresultaten

Verwijderd

Topicstarter
@ Alex3305 : In de eerste plaats zijn die laptops F3 met hoge resolutiescherm NIET leverbaar bij laptops4you. Ten tweede heb ik het Asus F3-topic WEL gezien.

@ Alex3305 + DarthPlastic : Van wie is de laatste post hier : [Ervaringen] Asus F3 serie notebooks zoekresultaten ;)

Groeten,
Digital_Neon
Pagina: 1