Toon posts:

PC kaduuk: Wat kan het zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC (Celeron 300@450, Abit BX6.2) is ermee opgehouden. Hij stond aan toen ik weg ging, uit toen ik terug kwam. Bij opnieuw aanzetten gaan de HD's nog wel draaien, maar de vrolijke boot-piep klinkt niet meer. Ook de monitor wordt niet meer wakker, blijkbaar krijgt ie geen signaal.:?

Oh tweakers met uw oneindige kennis, weten jullie waar het aan kan liggen. Ik zelf denk aan de proc. of mobo (tja, dat overklokken kan niet ongestraft blijven;().

Alvast bedankt!
Stof.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Begin maar eens met alle overbodige hardware eruit te trekken. Daarna ander geheugen proberen, andere videokaart, andere proc. enz.

Succes

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

raar.

intel processoren kunnen als het goed is niet verbranden. maar kijk ff of je core (aan de onderkant) niet zwart is >:).
ook kan je videokaart doorgebrand zijn (=meest waarschijnlijke). ik had dit ook een keer.
zat ik te werken achter mijn pc, ineens viel mijn monitor uit :(
ik resetten en resetten, de H'D spinde wel maar geen beeld :'(

het ging toen om een goede ouwe voodoo3 pci :)

suc6

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Dubbelpost...

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

inmiddels hersteld :)

Verwijderd

Topicstarter
yo681: Toen jouw videokrt het had begeven, kreeg je toen nog wel een boot-beep, of ook niet?

McBoldy: Goed idee, alleen jammer dat geen reserve proc, videokrt en geheugen heb ;)

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 11:20 schreef stof het volgende:
yo681: Toen jouw videokrt het had begeven, kreeg je toen nog wel een boot-beep, of ook niet?

McBoldy: Goed idee, alleen jammer dat geen reserve proc, videokrt en geheugen heb ;)
nee, natuurlijk niet, hij kon geen videokaart meer vinden

ik had toen overigens wel een reserve videokaart en het probleem was al snel gevonden ;)

Verwijderd

Topicstarter
OK, thanks!
Pagina: 1