Er zijn verschillende typen geheugen, onder andere 4200 en 3200. Als het in je BIOS staat zal het wel zo zijn ja. Het is algemeen bekend dat wanneer je iets ziet wat iemand anders heeft, jij het niet per se automatisch hoeft te hebben

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:29:
timings ? sorry, ik ben een newbie op dit vlak

wat zin timings ? hoe verander ik die ?
Oja, nog even tussendoor ook, het verschil in temperatuur tussen de 2 progrtamma's TAT en Speedfan zijn toch wel groot 10-15graden verschil, welk is het juist ? naar welke temp moet ik kijken dan ?
thnx
Enneh. Dit is niet jouw topic
dit heet daarom ook een topic-hijack, en is niet gewenst op GoT, derhalve kan je er vanuit gaan dat er niet op jou gereageerd wordt, tenzij je gequote wordt. Maarten reageert op de topicstarter, die nogal brakke timings gebruikt voor zijn geheugen.
Over je vraag over TAT en Speedfan... geen idee. Het hangt er net van af hoe je sensors worden uitgelezen en met welke offset. Geen enkele software is nauwkeurig (of te vertrouwen), net als onboard sensoren. Als je het echt zeker wilt weten is het BIOS het betrouwbaarst zonder aparte oplossingen, anders moet je externe geijkte sensoren gebruiken.
Verder staat alles wat jij moet weten in de
Frequently Asked Questions T&C, het zou fijn zijn als je die even doornam.
Met zo'n reactie: niet. Je geheugen kan er niet goed tegen en je systeem zal instabiel (onbruikbaar) worden.
Afgezien van dat het een basic vraag is waar een eigen topic waarschijnlijk voor op slot zou gaan: Daar gaat het helemaal niet om. Er is hier flexibiliteit zat, alleen door het stellen van een vraag in andermans topic trek je de aandacht op zo'n manier naar je toe, dat men de TS vergeet en uiteindelijk alleen jij geholpen bent in plaats van de TS (of allebei). Voor aparte vragen is het de bedoeling dat je een eigen topic opent hier. Ik hoop dat je ziet dat er nu al (ten tijde van jouw quote) 7 posts op rij over jouw vraag gaan en niks te maken hebben met dit topic. Hopelijk ben je het met me eens als ik zeg dat het originele probleem hiermee snel vergeten kan worden, wat nooit de bedoeling kan zijn.
Ah. Dat verklaart al het een en ander. Volgende keer misschien iets beter kijken naar je nickname zodra je post er staat

Je zou ook kunnen overwegen een avatar te nemen, daarmee zie je vrij snel of je goed post of niet

Nu je er allebei geen hebt valt het inderdaad niet erg op.
[
Voor 35% gewijzigd door
DataGhost op 17-12-2006 01:00
]