# 1 Blik op een rif

# 2 Christmas Tree Worm ongeveer 1,5 cm hoog

# 3 Een paartje weekdieren in passie

# 4 Nog twee Christmas Tree Worms.. ze waren daar in hele mooie combi's van kleuren te spotten

# 5 Een Zeenaaldje in stoffig water

# 6 Een Trekkervis.. blijf de exacte benaming nog schuldig...

# 7 Deze naam weet ik wel.. de Picasso Trekkervis
  de Picasso Trekkervis

# 8 Deze is helaas door bewerken en verkeerde belichting een niet optimale foto geworden..

# 9

# 10 Mijn persoonlijke favoriete foto van de Sharm serie, er waren twee jonge anemoonvisjes bij, alleen deze foto vond ik gewoon veel mooier...

# 2 Christmas Tree Worm ongeveer 1,5 cm hoog

# 3 Een paartje weekdieren in passie

# 4 Nog twee Christmas Tree Worms.. ze waren daar in hele mooie combi's van kleuren te spotten

# 5 Een Zeenaaldje in stoffig water

# 6 Een Trekkervis.. blijf de exacte benaming nog schuldig...

# 7 Deze naam weet ik wel..

# 8 Deze is helaas door bewerken en verkeerde belichting een niet optimale foto geworden..

# 9

# 10 Mijn persoonlijke favoriete foto van de Sharm serie, er waren twee jonge anemoonvisjes bij, alleen deze foto vond ik gewoon veel mooier...

:strip_exif()/u/177166/crop606f8efff130a_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/19222/crop59bcd28ea64aa_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/114451/crop5cee4ed1dec5c_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/96648/shakira.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/22720/crop5e3d239fa236c_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/90219/blook.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/80483/Avatar--John2.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/27392/logofcdh.gif?f=community) 
             maar dan heb je ook wat...
 maar dan heb je ook wat.../u/30642/z3track_got.png?f=community)