I.E 2

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 18:12
Ok.

Volgend probleem:

verleden week had ik een paar schermpjes open. Voor de duidelijkheid en omdat ik iets moest vergelijken op de andere pagina had ik een van de schermpjes verkleint.. gewoon een beetje kleiner gemaakt.

Ok.. heel veel kleiner gemaakt... zeg 5 bij 5 cm ongeveer.

Toen klikte ik dat schermpje per ongeluk dicht.

Wanneer ik nu op internet explorer druk dan opent die een nieuw scherm in dat formaat en niet zeg maar "full screen".

Hoe kan ik dit ongedaan maken? Is er soms een geheugen voor IE wat ik kan wissen ofzo?

8)7

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:50
Nieuw scherm openen, groter maken, sluiten.

Eenvoudig te vinden met de search.
Dit is overigens geen Windows OS vraag en hoort derhalve niet thuis in Windows Clients.
Gelieve de volgende keer een betere topictitel te bedenken die de inhoud dekt. Dank u :)

Neem ook even Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid nog eens door. Hier op GoT verwachtten we van je dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat en dat je ook verteld wat je hebt geprobeerd/gevonden. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 33% gewijzigd door Jimster op 16-12-2006 22:52 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Groter maken en afsluiten.

Er is een registersleutel die je kunt aanpassen, zodat de afmetingen en plaatsen van schermen niet worden opgeslagen. Geen idee waar alleen..

Verwijderd

volgens mij was het de volgende key die je leeg moet maken :D

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Window_Placement"=

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21
Even een kleine offtopic tipje, probeer in het vervolg eens topic-titels te verzinnen waar ook echt je probleem in beschreven wordt:

Bijvoorbeeld een paar suggesties bij een paar topics van jou:
I.E 2 -> [XP] Venster van I.E. is te klein
I.E -> [XP] Popup van groepering in taakbalk komt niet helemaal op
Uitleg pleaz -> Waar op te letten bij aanschaf nieuwe harddisk?

Als iedereen alleen maar het programma noemt waar hij problemen mee heeft, dan heb je een heel forum met topictitels als "I.E.", "Windows", "Help please". Niet echt fijn om daar doorheen te bladeren of door te zoeken ;) En je had dit probleem volgens mij best bij als een losse post bij het I.E topic kunnen doen.

En let er op dat in dit forum (Windows Clients) je geacht wordt aan het begin van de titel het operating systeem tussen [] te zetten, in jouw geval dus [XP]. Zie hier voor meer uitleg.

Ontopic, het antwoord is al gegeven, maar je moet dus zorgen dat je 1 venster openhebt van IE, daarna dat venster van de fullscreen afhalen (knop naast het kruisje rechtsboven), en dan het venster zelf in de linkerbovenhoek plaatsen en daarna rechtsonder vastpakken en groter maken. Dan het venster weer sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 17-12-2006 08:24 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is eenvoudig te vinden; ik stel voor dat je in het vervolg wat beter je best doet. Daarnaast is je topic absoluut niet zoals het zou horen; zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.