Toon posts:

Films van Mac OSX naar windows?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een mogelijkheid om me films van een schijf (journalised format) naar een windows computer over te zetten. (windows computer is NTFS geformateert) de films zijn allemaal boven de 4GB. is er een mogelijkheid om dit te doen? (zonder op dvd te branden)

bedankt alvast! :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Zijn deze beiden in een netwerk opgenomen of staan ze los van elkaar?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 16:56
Netwerk>>Samba (in systeemvoorkeuren>>delen>>windows-deling aan doen) of op de Windows bak instellen en je hd sharen met schrijf rechten

Op een Intelmac van hd naar hd>> In windows dit tooltje?
http://www.macdisk.com/mden.php3

Verwijderd

Topicstarter
naja,,, ze staan niet in een netwerk. maar dat is zo aangesloten. het punt is dat OSX natuurlijk geen NTFS kan schrijven, en Fat32 maar tot 4GB per bestand is.

Verder gaat het om een G4 processor.(PB G4 12" 1,5Ghz)

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je de bestanden over een netwerk verstuurt doet het gebruikte bestandssyteem er niet toe. Je kan dus gewoon SMB of FTP gebruiken om de bestanden te kopiëren. :)

Verwijderd

Topicstarter
okey! dat wist ik dan weer niet!. dankjewel, ga het meteen proberen dan! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 20:45 ]

Verwijderd

Joni schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:16:
Als je de bestanden over een netwerk verstuurt doet het gebruikte bestandssyteem er niet toe. Je kan dus gewoon SMB of FTP gebruiken om de bestanden te kopiëren. :)
Idd. Ik speel zelfs DVD's af op mijn MB vanuit mijn Windows bak :)
Pagina: 1