Toon posts:

Geforce 2mx is slowuh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative geforce 2 mx gekocht, maar ik haal nog minder FPS dan met mijn oude 8mb videokaart

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd
-overklokken (heb er een blueorb op geplaats)
-andere drivers
-grapic apenture size aangepast

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Oja ik heb een GX chipset moederbord verder ondersteunt mijn mboard maar 2*agp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3dmark testje gedraaid en ik had 3445 punten in 640*48* in 32 bit kleur

;(

Verwijderd

Probeer het eens onder win98SE, zal je score zeker mee omhoog gaan

Verwijderd

Topicstarter
I heb het geprobeerd de score was 640*480 32 bit 3dmark score was 3623 :z

Verwijderd

Topicstarter
Als ik UT speel dan is het aantal FPS in 640*480 gewoon zielig avrg.= 45 vcorige 8mb videokaart 60-70 FPS :?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Draai aub de default test, kun je beter verglijken en welke drivers gebruik je?

Kijk in 1 van de andere Geforce topics wat de beste drivers zijn voor een MX (zijn er zat die topics)

Verwijderd

waarom heb je nou ook die troep van creative gekocht?je had een herc moeten kopen man!|:(

Verwijderd

neem de detonator drivers 7.17-2. en via 4in1 4.28a en directx8, dan zou die het goed moeten doen in win2k. ik heb nu bijna geen verschil meer in snelheid met win98se

Verwijderd

Topicstarter
Nou het was de eerst geforce kaart die zag zo die nam ik :?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Creative he? staat FSAA dan niet standaard aan in de drivers :?

(als je de creative drivers gebruikt denk ik wel dat dat het geval is, had ik ook bij een collega van me)

Wat is FSAA :? Iets dat een Voodoo 5 heel goed kan maar je bij een MX heel snel uit moet zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd toe heb ik aantal fps in UT opgekrikt tot 380 fps maar ik bleef een lage score houden in 3dmark

Verwijderd

check ff of je bios ingestelt is op agp 2x, en dan je kaart of course

Verwijderd

heb je een amd processor ? zo ja dan moet je wel de via 4 in 1 installeren he ? anders is het idd niet vooruit te branden

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb dual p3 550 xeon met 1mb full speed cache en ik heb een gx chipset op mijn mamabord B')
Pagina: 1