Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Is dat dezelfde advertentie als die in [Ad] Atos Origin Ad opent grote ronde popup benoemd is?
Fujifilm en Atos Origin verschillen nogal wat lijkt me
Nee dus Harm
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik ben 'm zelf nog niet tegengekomen (screenshotje zou handig zijn
) maar volgens mij is het inderdaad niet de bedoeling dat er screenads gedraaid worden op de frontpage - enkel bij hoge uitzondering met onze voorafgaande permissie.
Jammer ook dat dat nu weer in het weekend gebeurd wanneer wij er niemand op kunnen aanspreken.
Ik zal Daniel hier a.s. maandag even op wijzen
Jammer ook dat dat nu weer in het weekend gebeurd wanneer wij er niemand op kunnen aanspreken.
Ik zal Daniel hier a.s. maandag even op wijzen
Intentionally left blank
Ik ben al 2 flash reclames tegen gekomen.. Waarvan 1 ronde. Als die verwijderd mogen worden: GRAAG.
'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone
Ik heb al een paar refreshes gedaan van de frontpage, maar nog niet teruggehad. Zal er wel gelijk een screenshotje van maken de volgende keer.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dat domme ding volgt dus je muis
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat was het, dat was het dus! Hmm, geen 'shoot'-smilie
Pagina: 1