Toon posts:

Out of memory error bij email ophalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi
sinds kort heb ik Office 2007 geinstalleerd. Mooi programma, misschien trekt het een beetje aan je geheugen maar toch. Ik heb echter een probleem, sinds mn format een week terug.
Vóór de format deed mijn outlook het nog, ook het send/receive van mn mail ging zonder problemen.

Sinds de format krijg ik echter deze fout bij het ophalen van mn mail:
Task 'xxx@xxx.nl - Sending' reported error (0x8007000E) : 'Out of memory or system resources. Close some windows or programs and try again.'
Task 'xxx@xxx.nl - Receiving' reported error (0x8007000E) : 'Out of memory or system resources. Close some windows or programs and try again.'
Het sluiten van programmas heeft geen effect, ik blijf de fout krijgen. Ik heb 512mb ram en een 3 gig processor. Moet toch geen probleem zijn om een mailtje op te halen of te versturen niet waar? Het vage is dat ik voor mijn format deze fout nooit heb gehad.

graag jullie hulp

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik wil het toch even een schopje geven, want ik blijf het hebben dit probleem, ook na een reinstall :S

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09
Deze link geeft aan dat een nieuw profiel aanmaken met hetzelfde account het probleem verholpen heeft voor een persoon.

Heb je dit al geprobeerd?