Hi
sinds kort heb ik Office 2007 geinstalleerd. Mooi programma, misschien trekt het een beetje aan je geheugen maar toch. Ik heb echter een probleem, sinds mn format een week terug.
Vóór de format deed mijn outlook het nog, ook het send/receive van mn mail ging zonder problemen.
Sinds de format krijg ik echter deze fout bij het ophalen van mn mail:
graag jullie hulp
sinds kort heb ik Office 2007 geinstalleerd. Mooi programma, misschien trekt het een beetje aan je geheugen maar toch. Ik heb echter een probleem, sinds mn format een week terug.
Vóór de format deed mijn outlook het nog, ook het send/receive van mn mail ging zonder problemen.
Sinds de format krijg ik echter deze fout bij het ophalen van mn mail:
Het sluiten van programmas heeft geen effect, ik blijf de fout krijgen. Ik heb 512mb ram en een 3 gig processor. Moet toch geen probleem zijn om een mailtje op te halen of te versturen niet waar? Het vage is dat ik voor mijn format deze fout nooit heb gehad.Task 'xxx@xxx.nl - Sending' reported error (0x8007000E) : 'Out of memory or system resources. Close some windows or programs and try again.'
Task 'xxx@xxx.nl - Receiving' reported error (0x8007000E) : 'Out of memory or system resources. Close some windows or programs and try again.'
graag jullie hulp