Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Coolermaster Mystique 632 front leds?

Pagina: 1
Acties:

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
hi all,

ik heb net een mystique 632 gekocht en in elkaar gezet, alle fans en kabeltjes aangesloten waaronder het kabeltje dat naar de voorkant loopt. alles werkt prima, maar ik voor zover ik kan zien zitten er leds in de deur die licht zouden moeten geven? dat doet hij hier dus niet, ik heb hem (de voorkant) gewoon op een 12v stekker zitten, ook even zonder het verloopstukje geprobeerd op een cha_fan aansluiting op het moederbord.

doe ik iets verkeerd, of hoort hij gewoon licht te geven en zijn de ledjes stuk oid..? ik weet niet zo goed wat ik anders aan zou kunnen sluiten, en het zaakje hiervoor terugsturen vind ik in nogal vervelend (de rest van het systeem is ingebouwd en loopt zonder problemen).

alvast bedankt voor enige tips of suggesties :)
-lite

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:54

Nemesizz

Untouchable

Ik heb die behuizing ook, heb de stekker van de verlichting via dat verloop stukje gewoon aan een molex, en hoort dus gewoon licht te geven.

Misschien toch eens de kabeltjes checken, anders is ie waarschijnlijk toch kaduuk.

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 15:02

empy

Rijdt rondjes

litemotiv schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:28:
ook even zonder het verloopstukje geprobeerd op een cha_fan aansluiting op het moederbord.

doe ik iets verkeerd, of hoort hij gewoon licht te geven en zijn de ledjes stuk oid..?
Toevallig heb ik vandeweek een systeem moeten bouwen met die kast :)
Die kabel zit met een verloopstekkertje aan een molex vast. Dit is een verloopje met een groene draad. Let op dat je alleen deze gebruikt, want deze maakt namelijk gebruik van de 5v. Een fan maakt gebruik van 12v, dus je hebt kans dat je de ledjes al de hoek op hebt geholpen.
Kijk nog even goed of je het goede verloopje hebt gebruikt.

• litemotiv
bedankt voor de reacties jongens :)

ik zal morgen even de draadjes vergelijken, anders vrees ik ook dat de leds kerplunk zijn. gelukkig zijn ze zo te zien wel makkelijk te vervangen. ;)

(had ik maar wat beter opgelet bij natuurkunde vroeger, zelfs met ledjes ga ik de fout in...)

• litemotiv
oh trouwens, misschien een hele stomme vraag: het lijkt me dat de front panel leds ook aan te sluiten moeten zijn op de hdd-activity connector (mits het stekkertje past/wordt aangepast), klopt dat?

update: hij doet het inmiddels weer (ik had niet het groene kabeltjes gebruikt) :+

[ Voor 18% gewijzigd door litemotiv op 18-12-2006 19:41 ]