Installatie SP2 lukt niet; pc start opnieuw op...

Pagina: 1
Acties:

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 22:16

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Hi!

Op de een of andere manier wil sp2 niet installeren op een pentium 3 met 256 mb geheugen. Nadat de bestanden zijn uitgepakt reboot de pc spontaan.

Heb het al meerdere keren geprobeerd en scandisk gedraaid. Als je flink google mapt (beetje in en uitzoomen etc) start de computer ook wel eens opnieuw op, spontaan.

We hebben nu Service thuis van Planet internet gebeld, die komen langs ....
Maar heeft iemand hier een idee? :)

Toch maar een weblog?

Verwijderd

slipstreeam windows xp sp1 en sp2 naar een nieuw iso
en probeer het zo

dit kan met Nlite: http://nuhi.olmik.net/new/nLite-1.2.1.installer.exe

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 14:15 ]

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Ik heb hier een cd met een geslipstreamde versie van xp. Ook die reboot hij spontaan (en instzalleerd dus niet.... :(

Toch maar een weblog?

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 11:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ook al met een SP2 versie van WinXP installatie op een geformateerde harde schijf opnieuw alles gedaan? Zo ja dan is het echt een hardware driver achtig conflict met WinXP SP2 als het blijft. Misschien wat specs posten hier?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Jazzper schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:35:
Ook al met een SP2 versie van WinXP installatie op een geformateerde harde schijf opnieuw alles gedaan? Zo ja dan is het echt een hardware driver achtig conflict met WinXP SP2 als het blijft. Misschien wat specs posten hier?
Nee, k weet of inet of ik het wel kan oplossen. ff gebeld met de pcboer, en die zei dat een rammetje waarschijnlijk conrrupt is omdat hij restart als het geheugen volloopt.

Toch dank allen :)

Toch maar een weblog?