[Muis] Probleem met Logitech Pilot Optical Mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn Logitech Optical mouse. Het gaat om deze muis. Ik heb deze muis een hele tijd geleden gekocht (ongeveer 2 maanden geleden).

Toen probeerde ik hem en had ik hetzelfde probleem als wat ik nu weer heb. Als ik de muis aansluit krijg ik gewoon "nieuwe hardware gevonden. De nieuwe hardware is geinstalleerd en kan gebruikt worden." De muis werkt dan inderdaad, maar hoe! De muis aanwijzer springt van hot naar her. Soms in 1x naar de linker onderhoek bijvoorbeeld. En tsja, met een muis die de hele tijd verspringt of niet aanwijst wat je wil is natuurlijk niet te werken.

Ik heb de muis op diverse muismatten geprobeerd (van gladde tijdschriften tot gewone muismatten) maar in alle gevallen blijft het probleem aanhouden. :(

Ik heb nu nog een Dell muis ingebruikt. Dat is een muis met een balletje, en ik heb verder nog nooit een optical mouse gehad en heb er dus vrij weinig verstand van. :9
Ik zou toch graag mijn "nieuwe" Logitech Optical Mouse normaal willen gebruiken. Misschien is dit een bekend probleem of hebben jullie een oplossing voor mij. :>

Alvast bedankt

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ow, net na mijn topic start begin ik eens te zoeken (erg stomme volgorde van mij :X)

Ik vind dat dit probleem mogelijk kan worden opgelost door een onbedrukte muismat te gebruiken. Nu heb ik 2 witte a4-tjes als muismat en nu verspringt hij niet meer. Maar die twee a4-tjes hebben wel een hoge weerstand. Dit muist dus ook niet echt ideaal. Iemand nog tips voor mij?

Trouwens wel heel erg raar dat deze muis het niet doet op een bedrukte mat?! 8)7

EDIT: Ik heb nu mijn muismat ingepakt met roze cadeaupapier (dat is lekker glad). Het werkt opzich wel goed, maar ook nog niet ideaal. Tips zijn welkom ;)

[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 16-12-2006 14:04 ]