dit keer met linkje: http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=258473
Going down..
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
irritant heOp vrijdag 02 februari 2001 11:07 schreef Jaymz het volgende:
Ohw shit, al gereageert
maar opmerking.. dusty gaat die nu modden.. stel dat ie flamebait geeft, gaat dat meta ding dan niet irri worden?
Tenzij ie echt nog laag raakt natuurlijk.
"Jouw penalty ratio is 0.986"
ben'k wel gewend
ben'k wel gewend
Back In Black!
Dusty: iedere posting die jij een flamebait vind en 1 of meer heeft, kan je beter een -1 overbodig geven ipv -1 flamebait. Als íe dan de 0 haalt, dan de flamebait-werper richten.....
Ook ik heb gezondigd en ook ik stond eens op 0.997, maar da's nu rap richting 0.2 aan het gaan
Ook ik heb gezondigd en ook ik stond eens op 0.997, maar da's nu rap richting 0.2 aan het gaan
Tip: gebruik de tags flamebait/troll alleen om een post op -1 te krijgen, of als je zeker weet dattie er komt
Eigenlijk een "overwicht" nodig van "standaard" moderators als die zeggen dat het flamebait is en iemand anders geeft het inzichtvol hoort die persoon straf te krijgen, Niet ik 
Het IS een flamebait. Ik weiger -1 overbodig te geven omdat ik het beestje bij de juiste naam kan noemen.
Het IS een flamebait. Ik weiger -1 overbodig te geven omdat ik het beestje bij de juiste naam kan noemen.
Back In Black!
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen flamebait. Ik vind dit een reactie in de lijn van de oorspronkelijke post. Die zegt, kom we gaan Compuserve pesten, deze jongen zegt, ja ik doe mee en ik weet een manier om ze extra te pesten!
Z'n laatse opmerking is niet echt slim, zou mij over het randje kunnen halen, Maarja, ik mag daar niet meer modden, dus ...
Verwijderd
mijn penalty ratio is 0,04 ofzow dus ik mag vast wel even een flamebait gevenOp vrijdag 02 februari 2001 11:29 schreef ecteinascidin het volgende:
Dusty: iedere posting die jij een flamebait vind en 1 of meer heeft, kan je beter een -1 overbodig geven ipv -1 flamebait. Als íe dan de 0 haalt, dan de flamebait-werper richten.....
Hij stond net op 0, heb hem weer fijn naar -1 flamebait gemod
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Pagina: 1