Actie bij dichtklappen laptop verranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68156

Topicstarter
Hey,

Is er een manier om de actie die de laptop uitvoert bij het dichtklappen van de laptop te verranderen? Nu gaat die altijd in slaapmodus als ik hem dichtklap, maar soms is die ergens mee bezig ofzo, en wil ik hem gewoon even dichtklappen en wegleggen zodat die lekker zijn gang kan gaan. Maar dat werkt niet omdat die dan standaard in slaapmodus gaat. Is het niet mogelijk om alleen het beeldscherm uit te laten gaan bij het dichtklappen ofzo? Ik heb een knopje op me toetsenbord om mijn scherm uit te schakelen, maar als ik hem dan dicht doe dan gaattie alsnog in slaapmodus.

Ik heb ook bij die energiebesparende toestanden allemaal gekeken, de meegeleverde software die dat regelt enzenz, maar kan er totaal niets over vinden. Als ik hier om got zoek, krijg ik allemaal topics over telefoons enzo, en kan geen gepaste zoekactie vinden die resultaten oplevert wat hierop lijkt. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

Het gaat om de volgende laptop:

ASUS Z83T series. Type is A7T 7S008M als ik het goed heb. Maar z83t moet genoeg zijn kwa info die nodig is denk ik.

Alvast bedankt lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Control Panel | Power Options | Advanced

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 68156 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:46:
Hey,

Is er een manier om de actie die de laptop uitvoert bij het dichtklappen van de laptop te verranderen? Nu gaat die altijd in slaapmodus als ik hem dichtklap, maar soms is die ergens mee bezig ofzo, en wil ik hem gewoon even dichtklappen en wegleggen zodat die lekker zijn gang kan gaan. Maar dat werkt niet omdat die dan standaard in slaapmodus gaat. Is het niet mogelijk om alleen het beeldscherm uit te laten gaan bij het dichtklappen ofzo? Ik heb een knopje op me toetsenbord om mijn scherm uit te schakelen, maar als ik hem dan dicht doe dan gaattie alsnog in slaapmodus.

Ik heb ook bij die energiebesparende toestanden allemaal gekeken, de meegeleverde software die dat regelt enzenz, maar kan er totaal niets over vinden. Als ik hier om got zoek, krijg ik allemaal topics over telefoons enzo, en kan geen gepaste zoekactie vinden die resultaten oplevert wat hierop lijkt. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

Het gaat om de volgende laptop:

ASUS Z83T series. Type is A7T 7S008M als ik het goed heb. Maar z83t moet genoeg zijn kwa info die nodig is denk ik.

Alvast bedankt lui.
Tipje, groeten hoeft hier niet.
En dit kan je instellen bij de powersaving (rechtermuisknop op bureaublad, properties, screensaver, power, advanced).

Hier kan je instellen wat jij moet doen als je bijv het scherm dichtklapt of de powerbutton indrukt).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

ehm dat is wel met een reden gedaan,lijkt me,dichtgeklapt,word ie veels te warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Anoniem: 101642 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:56:
ehm dat is wel met een reden gedaan,lijkt me,dichtgeklapt,word ie veels te warm.
Neen, aangezien er geen koelingsgaten langs de bovenkant van je laptop zitten, heeft diet niet echt een invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Nu moet ik zeggen dat ik me laatst doodschrok. Was mooi 's nachts aan het downloaden op energy saving zodat het kreng nog een beetje stil is. Verder de klep dichtgeklapt. Kwam ik de ochtend uit bed merkte ik dat ie uit stond (knipperend, dus stand-by). Vond ik vreemd. Deed hem opene en voelde even. Laptop was hartstikke heet. Aangezet en gelukkig was er niks aan de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

bartgabriels schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:58:
[...]

Neen, aangezien er geen koelingsgaten langs de bovenkant van je laptop zitten, heeft diet niet echt een invloed.
Je mag het van mij doen,maar ik had een tijdje geleden net als Gremlin,dat mijn laptop niet uit ging,terwijl ik dacht van wel,ik laptop dichtgeklapt,werd smorgens wakker en wou mijn laptop andoen,toen merkte ik dat ie nog aanstond.Dat ding was echt heet,toen ik ehm open klapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik doe het zo vaak, mijn laptop word er niet warmer door, mijn scherm gaat wel uit, misschien dat dat uitmaakt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Anoniem: 101642 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:20:
[...]

Je mag het van mij doen,maar ik had een tijdje geleden net als Gremlin,dat mijn laptop niet uit ging,terwijl ik dacht van wel,ik laptop dichtgeklapt,werd smorgens wakker en wou mijn laptop andoen,toen merkte ik dat ie nog aanstond.Dat ding was echt heet,toen ik ehm open klapte.
Ik doe het hier constant. Snachts downloaden we "goedkoper" (2GB downloaden, wordt maar als 1GB aangerekend) en daarom laat ik de laptop snachts opstaan, want die verbruikt minder dan mijn pc, en maakt minder lawaai. Smorgens is hij niet echt warmer dan wanneer ik hem open laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:10

Shiro

Serenity

Bij mijn F3 kwam er een programma, Direct media Function. Kan je daar instellen of die op standby of slaapstand of niks gebeurd als je de scherm dichtklap.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 15:01

nXXt

Carpe omnia

bartgabriels schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:58:
[...]

Een laptop staat ook veel warmte af via het toetsenbord.
Pagina: 1