Ik vind het belachelijk dat er een icoon op de voorpagina staat met Gates met biddende handjes alsof hij zelf een heilige is, dit impliceert namelijk precies het tegenovergestelde, ik weet dat er veel MS en Gates haat is op deze website, (terwijl 90% toch echt achter windows zit en office gebruikt, of deels achter windows zit)
Ik vind dat dit plaatje totaal niet te recht is, zoals ik ook al aangegeven heb in de replies:
Ik vind dat dit plaatje totaal niet te recht is, zoals ik ook al aangegeven heb in de replies:
Ik vind dat het de taak is van tweakers.net om onbevoordeelde objectieve informatie te geven, en zich niet schuldig maken aan dit soort (in mijn ogen) domme dingen: het plaatje bij de pagina zelf zou voldoende moeten zijn geweest, gewoon een gates die iets vertelt.Nu klinkt dit misschien raar uit Gates mond ivm Vista en DRM, maar.. had MS wel een keuze om er geen DRM in te stoppen??
Ik denk het niet! Ze kunnen beter het systeem ondersteunen ook al is het slecht, dan het helemaal niet ondersteunen