Toon posts:

Powernow onderdrukken in Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
PowerNow zorgt ervoor dat mijn cpu laag wordt gehouden om batterij te besparen, dit met gevolg dat sommige spellen niet draaien zoals ze horen te draaien.

In XP loste ik dat op door SpeedswitchXP te installeren. Helaas werkt dat programma niet in Vista. Het schijnt zo te zijn dat je het ook uit kunt zetten in je bios, maar als ik mijn laptop opstart en op F10 druk, kan ik niet veel meer wijzigen als klok en opstartvolgorde.

Hoe is dit probleem in vista op te lossen? Ook via Power Scheme is het niet voor elkaar te krijgen. Heb een nieuwe power scheme aangemaakt waarin alles op altijd aan staat, helaas zonder resultaat.

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 09:04
heb je al geprobeerd om het programma in compatibiliteits modus te draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat geeft helaas hetzelfde probleem. Zo ook geprobeerd met de knop run as administrator. Helaas ook geen effect.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 21:01
Je moet gewoon het bestaande schema 'maximale prestaties' inschakelen en dan zou et moeten werken...

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft een OS met Processors, Moederborden en Geheugen te maken :?

Bovendien is crossposten op GoT ongewenst:
Programma als speedswitchXP voor onder Vista?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.