Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KIS6.0] Snelheid gehalveerd bij downloaden via newsgroups *

Pagina: 1
Acties:

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb pas Kaspersky Internet Securit 6.0 geinstalleerd en stuit tegen het volgende probleem.

Bij het downloaden via de newsgroepen is mijn snelhei nu gehalveerd ( ligt niet aan de verbinding want als ik het programma afsluit heb ik mijn volledige snelheid)

Dus ik denk dat er een bepaalde feature aanstaat die mijn inkomende files die download via newsgroep controleerd op virussen.

Weet iemand waar ik dit kan afzetten ?

Thanks

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Even een kleine titelfix :)

Je denkt dat het overigens aan een bepaalde instelling ligt, meest logische lijkt me dan dat je even gaat kijken in de settings of je iets tegenkomt wat hier voor zorgt. Daarnaast ook al even in de search gekeken? Daar staan ook nog relevante topics, waaronder deze bijvoorbeeld. ;) Wat had je zelf al geprobeerd of naar gezocht?

Signature

Verwijderd

Het gaat dan met name over deze post van Verwijderd in "Kaspersky > maakt Newsleecher sloom"

Het kan zijn, dat je een andere poort gebruikt.
De methode is echter hetzelfde :)