Toon posts:

AC97 connector op een p5n32 sli premium

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
morge

Ik heb een p5n32 premium moederboard en een coolmaster tique 631. En tot nu toe werkt alles goed. Alleen kan ik de geluid en headset aansluiting op de boven kant van mijn kast nog steeds niet gebruiken.

Je hebt in de kast de standaard draden bundel die op de panel connector op het moederboard gaat.
En een 2e bundel voor de usb, ieee 1394 en geluid/headset. voor de Usb en ieee 1394 zit er netjes een connector op dhet moederboard. Alleen mijn geluid/headset kan ik nergens kwijt.

Op die kabel zitten meerdere connectors genaamd ac97 en azalia. 1 daarvan moet ik aansluiten.
Maar heeft iemand een idee waar??

alvast bedankt
ron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) zoek eens op wat AC97 en Azalia inhouden
2) kijk eens in de manual naar wat de individuele pinnen van die connectoren doen
3) kijk op de bundel van de kast naar wat de individuele pinnen daarvan horen te doen
4) vergelijk de antwoorden van 2 en 3 en je weet wat waar moet (de naamgeving zal niet altijd identiek zijn, maar met een beetje fantasie en nadenkwerk kom je er wel)

Aangezien je bovenstaande simpele inzet niet hebt getoond gaat dit topic dicht. We verwachten namelijk dat je alles wat je zelf kunt doen eerst probeert voor je een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.