Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MDA Vario II] ActiveSync uitschakelen ivm internet laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik probeer om de gprs verbinding van mijn mda vario II (web n walk van t-mobile) door te sluizen naar mijn laptop. Ik weet ook wel hoe dit moet, heb zat beschrijvingen en weet ik het wat ervan gevonden, maar allemaal zeggen ze dat ik activesync moet uitschakelen, maar hoe schakel ik in godsnaam activesync uit? Want ik krijg nu steeds de melding dat de seriele poort in gebruik is door een ander programma(activesync waarschijnlijk) wanneer ik een verbinding via gprsconnect via me laptop naar me telefoon probeer te maken. Activesync is dan wel niet verbonden, omdat de telefoon dit niet toelaat als hij is ingesteld als modem, maar activesync probeert wel hele tijd te verbinden, en maakt dus continue gebruik van de poort, en daarom kan gprsconnect er geen gebruik van maken..
Ook als ik "Usb verbindingen toestaan" uitzet, dan nog zegt grpsconnect dat me seriele poort in gebruik is. Kan iemand mij hier misschien helpen? Op dit forum is zat te vinden over internet via je telefoon, en alles verloopt ook wel prima, ik loop alleen tegen dit probleem aan, en daar kan ik niet echt wat over vinden.

Alvast bedankt.

p.s de foutmelding die ik van grpsconnect ontvang:
---------------------------
T-Mobile GPRS Internet
Verbroken, Openen van communicatiepoort is mislukt: kan seriële poort niet openen, Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat

het bestand door een ander proces wordt gebruikt.

OK

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 09:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een andere manier gevonden. Op de cd van de telefoon stond ook nog een tooltje anders dan gprsconnect om te dialen, en die werkt wel gewoon zonder rare dingen te hoeven doen. De topic kan dus gesloten worden. Tenzij iemand nog het antwoord weet op de vraag, altijd handig om die erbij te hebben staan als iemand de search gebruikt en op dit topic uitkomt.