Toon posts:

Change of plan :-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

nou, net nu ik er aardig uitwas wat betreft mijn nieuwe systeempje blijkt dat ik de btw niet hoef te dokken. Oftewel, ik heb nog zo'n 200,- extra te besteden :)

Ik zat op het volgende
Celly II 566 FCPGA
Asus P3B-F of MSI BX-Master
Elsa Erazor X GeForce 23 MB

Wat zal ik nou doen? Nog een iets betere video-kaart. Wat meer Mhz-sjes. Ander Mobo? Iemand suggesties? :)

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een goede koeler om je celly 2 naar minimaal 800 Mhz of zo te pompen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
800MHz "should be a walk in the park for you ;)".. Met andere woorden: dat haal je makkelijk! 950 moet wel te doen zijn.

Btw... waar haal je die Elsa Erazor X 23MB vandaan? :)
Voor die 200,- extra zou ik voor een GF2 gaan, ben je weer helemaal up-to-date!

En haal de MSI BX-Master, hoor er niets dan goeie verhalen over.

That's it!

Verwijderd

Topicstarter
Typoh :)

Ja die BX Master klinkt goed. Helaas verkopen ze die bij Xenon niet :(

GeForce2, trekt die Celeron dat wel? M.a.w. hoevel fps/snelheids-winst krijg ik met een GeForce2 t.o.v. GeForce1?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, maar je hebt al een GeForce 2 voor 699,-.. Dat is dan de Creative Annihilator 2.. vet kaartje. Persoonlijk zou ik voor de GeForce 2 gaan, anders loop je weer achter de feiten aan als je nu een GeForce 1 koopt.

Dus dit wordt het:

- Celeron II 566 FCPGA
- MSI BX-Master
- Creative Annihilator 2

Right? Kay.. :)

Btw.. waarom wil je hem per se bij Xenon kopen?

Verwijderd

Hoeveel RAM heb je nu? als je 128MB of hoger hebt zou ik een GeForce DDR kopen. Creative Annihilator Pro ofzo, maar als je het kan opbrengen is een GeForce II wel perfect

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Cordless toetsenbord, goede boxen (surround)of een goedkope brander ipv een standaard cd rom. Een betere monitor.

Die f200 heb je zo besteed dat is geen probleem

u can fool all people some time and fool some people alltime

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Je moet je plannen weer helemaal omgooien want de duron is uit :) .
Dus koop een Duron600(+-280) of 650(+-350)
en een msi k7t(+-350). En mensen die gaan zeggen dat de celeron2 beter is over teclocken en dus beter is, een duron @700 is denk ik sneller dan een Cel2 @850.........

Verwijderd

IK DENK HET NIET HOOR!!!

Niet in het koetje dan..

moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

DPC ruled, guess what, mijn UT clan heet COW
(nou ja, dat betekend Creatures of War) maar zijn DPC'ers dan ook geen Creatures Of War (against Anandtech :) LOL) wel vriendelijk tegen ze zijn hoor (uh oh, me hersens gaan weer doorspinnen) overrrrrrrrrrrrrrrrrrkill..

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Verwijderd

Topicstarter
Nou, Xenon had wel redelijke prijzen. Maar heeft iemand hier nog meer een goede, goedkope shop? Hoef ik niet die hele pricewatch door te spitten :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Bloody-Titan - Xenon >:)

Verwijderd

Nou ja, koop gewoon die celly met die vid. kaart en besteed het geld aan extra koeling in de KAST! een leuk 120mm of 80mm turbo deltafannetje erin (120mm is stiller, 80mm turbo is ietsje beter en volgens mij goedkoper) www.oc-shop.nl
Golden Orb erop ofzo?

maaruh...
www.graficall.nl www.xenon.nl

goeie winkels, maar euhr.. ligt eraan, woon je binnen 100km van 1 van de 2 winkels en heb je vervoer daarheen dan moet je gewoon die winkel nemen, kun je namenlijk altijd even zelf terug met garantie. Leiden ligt wel lekker (graficall) he Timpie? hehehe... toch nog ver vanuit Zeeland pfew...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nee de Geforce 2 moet je niet nemen, want de Geforce 1 presteerd voldoende, kan dan wel achter de feiten aanlopen, maar waarom meer betalen als de Geforce 2 maar minimaal beter presteerd dan de Geforce 1.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Zat eens bij Perfect-Systems te kijken. Hebben ook wel leuke prijzen.

Maar wat ik me nu afvraag. Bij Xenon hebben ze die Elsa Erazor X Geforce voor 349,-. En een Creative Annilihator Geforce is opeens 545,- . Waar zit 'm dat verschil in? Het zijn allebei toch geforces?
Pagina: 1