MCE 2005: Mediacenter start bij opstarten of uit standby

Pagina: 1
Acties:

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:45
Hoi!
Wellicht is dit wel ergens te vinden, maar de keywords die ik bedenk zijn zo algemeen, dat IK nog niets hierover heb gevonden. Mijn probleem: Ik heb een laptop (een asus A8), die met windows MCE 2005 werd geleverd. Nu vind ik Mediacenter opzich geen slecht programma, maar zonder tuner gebruik ik het ook niet echt. Probleem is echter dat het elke keer als mijn laptop uit standby komt, 2x opstart. In de settings van Mediacenter staat dat hij niet automagisch moet starten, en ik weet geen andere setting voor progs die automatisch moeten starten voor standby (ik heb de indruk dat hij start bij het naar-standby gaan, maar dat is maar een idee). Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik het kan oplossen? Thnx!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:45
Niemand die enig idee heeft waarom windows MC start?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:34
Ik kan het niet voor je nakijken omdat mijn MCE op dit moment wat cruciale onderdelen mist (zonder CPU wil dat ding echt niet draaien, heel gek) maar je kan eens in msconfig kijken (start -> run -> msconfig) om te kijjken of hij daarin geregistreerd staat om stiekem toch op te starten ?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:43
start, run, msconfig... staat ie daar bij het tabblad opstarten, ff uitvinken.. ;)