Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Door eigen interesse in de aankoop van een GPS navigatie kom ik uit bij 2 modellen die (denk ik) zeer aan mekaar gewaagd zijn. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Garmin Nuvi 660

Daarnaast is er ook de TomTom 910.

Er zijn reviews te vinden en als ik het zo allemaal samenvat zou TomTom de "hete adem" in de nek kunnen voelen met deze Garmin.

Iemand ervaringen met deze toestellen? Welke voorkeur draag jij?

Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.com/lib/img/prodlifestyle/212_lifestyle.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.garmin.be/graphics/products/nuvi660.jpg

Verwijderd

Ik heb ze beide intensief getest en ben keihard voor de Garmin Nuvi 660 gegaan. Deze was op alle punten beter, behalve de vrouwenstem klinkt wat beter in de TT.

En dankzij een goed werkende TMC lekker om de files heen gestuurd worden _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:35:
En dankzij een goed werkende TMC lekker om de files heen gestuurd worden _/-\o_
Bij de 910 krijg je nu ook een gratis RDS/TMC ontvanger. Beide zijn verkrijgbaar vanaf zo'n 520 euro. Bij de 910 krijg je Europa en de VS, bij de 660 alleen Europa. Het geheugen van 660 is niet zo groot minder dan 1 GB, de 910 heeft 20 GB. De 660 is wel een stuk kleiner en platter...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:15:
[...]

Bij de 910 krijg je nu ook een gratis RDS/TMC ontvanger. Beide zijn verkrijgbaar vanaf zo'n 520 euro. Bij de 910 krijg je Europa en de VS, bij de 660 alleen Europa. Het geheugen van 660 is niet zo groot minder dan 1 GB, de 910 heeft 20 GB. De 660 is wel een stuk kleiner en platter...
De extra VS overtuigd me niet echt.....

Die 20 gig is misschien interessant voor andere dingen zoals fotootjes ...maar daat zijn toch zoveel andere dingen voor die bijna iedereen heeft binnen handbezit..pc..laptop...grote geheugenkaarten....groot scherm op camera.

Ikzelf vind het belangrijkste aan een gps:

Razend snel werkend systeem--> dat vond ik schitterend op de garmin...heb tomtom niet getest voor dit

en het is strak en werkt zeer intuitief bij de "garmin"

Maar ik mis (en ben blij met de gebruikerservaring) een beetje de visie op TomTom 910.

Hoe meer ik lees en zoek...hoe meer ik overtuigd geraak over de "Garmin".

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 01:44 ]