Welke CD-romspeler van Informatique?

Pagina: 1
Acties:

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Ik ga op zeer korte termijn (eindelijk) een computer kopen en dat wilde ik bij Informatique doen. Ik twijfel alleen nog welke cd-romspeler ik zal kiezen, ééntje van aopen, asus of cyberdrive. Ik ga geen brander gebruiken dus DAE is niet echt belangrijk, wel belangrijk vind ik kwaliteit (elke keer met de bus naar Bergschenhoek, daar wordt je niet gelukkig van...) en rust (asus valt daar mee af geloof ik).

Dus wat is jou ervaring met één van deze producten qua snelheid, rust en kwaliteit?

Great minds think alike!

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Ikzelf heb een 36x Aopen cd-romspeler, puike snelheid ook al is tie al wat ouder, heeft DAE. Maakt wel veel geluid als tie bezig is, maar dat euvel heeft elke cd-romspeler geloof ik. Ik ken er geen die echt muisstil is.

Als je echt het neusje van de zalm wilt dan moet je een Plextor :P nemen die zijn altijd goed.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Ik had zo'n A-Open 40x, leuk ding hoor voldoet zijn taken prima alleen traag (cd naar HD rippen in een kwartier ofzo), maar dat is voor jou niet zo belangrijk. Van het geluid heb ik weinig last. Nu ingeruild voor een Plextor, ding is superieur in alle opzichten volgens mij, bestanden van cd naar hdd kopieren gaat veel sneller (4min voor 1 cd) en kwa geluid hoor ik em ook niet echt.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb een AOpen 52x.. Niet nemen, lijkt net of je naast een straalmotor staat als die spint....