Chello niet, Gmail wel werkend achter ISA Server 2004

Pagina: 1
Acties:

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:29
Ik heb een client PC met Windows XP die in een netwerk draait achter een router met Windows Server 2003 Enterprise op deze router draait ook de ISA Server 2004 Enterprise.

Op de Windows XP Client heb de ISA Server 2004 Firewall Client geinstalleerd, hierdoor werkt alles goed (FTP, HTTP etc.)
Met Outlook express mail van Gmail binnenhalen en versturen gaat ook perfect, alleen kan ik binnen Outlook Express geen verbinding leggen met m'n POP3 mailbox van Chello.

Ik heb natuurlijk een access rule aangemaakt binnen ISA Server 2004 met de volgende instellingen:

Order: Policy: Name: Action: Protocols: From\Listener: To: Condition:
1 Array POP3 Access Allow POP3 Internal External All Users

Deze Access rule heb ik gemaakt volgens de exacte aanwijzingen van de Microsft KB891234
"How to enable POP3 Access to an external POP3 server in ISA Server 2004"

Maar helaas kan ik hierna nog steeds mijn Chello Mail Server niet benaderen in Outlook Express.

Ik heb al veel op Tweakers gezocht en op Google gezocht, maar helaas zonder enig resultaat, zoals eerder gezegd mijn Gmail account checken en mail versturen gaat perfect, alleen m'n Chello Account niet:-(

Ik hoop dat iemand misschien suggesties heeft van dingen die ik nog kan proberen, misschien heb ik iets over het hoofd gezien, alle hulp en suggesties zijn welkom en worden zeer gewaardeerd.

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 20:23
Wat geeft een traceroute naar mail.chello.nl op poort 110 en op 25?

Infinitus est numerus stultorum