Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Folie onder LCD Laptop

Pagina: 1
Acties:

• M3!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 15:36
Hoi GoT'ers,

Ik ben van plan mijn oude laptop te mishandelen voor mijn eigen lapmod, maar heb nu een vraagje met betrekking tot het scherm. Onder het scherm vind ik een soort aluminiumfolie, is dit echt nodig om het scherm te laten werken? En zo ja, waar dient het eigenlijk voor?

Als jullie geen iedee hebben waar ik het over heb, maak ik wel een foto. Maar volgens mij zit het onder meerdere laptops.

Met vriendelijke groeten,

Wesley

Verwijderd

Dit folie zit ook achter TFT schermen, het is wel verstandig om dit folie er achter te doen, dit zorgt er voor dat het beeld goed zichtbaar is... je kan het zelf zien als je je de laptop aan doet met en zonder folie :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 20:57 ]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Dat folie zorgt ervoor dat het licht de lampen van je TFT die voor de helderheid zorgen beter reflecteerd naar jou toe. Dus meer helderheid.

• M3!
Aha, ik zal eens kijken met en zonder, bedankt voor de snelle info!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

volgens mij boedoeld M3! iets ander, dat had ik ook, aluminium kleurige stukken folie, toch? die heb ik er iig afgehaald, heeft te maken met grounding panes en storing e.d.

>>>> Citroën AX GTI <<<<

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 23:44

Phalox

Solar Powerrrd

nee, ik denk toch dat hij het 'aluminium bakje' bedoelt aan de achterkant van het scherm.. en in dat geval is het dus voor de helderheid.

Ik weet wel niet of het zo'n goed idee is om dat bakje te verwijderen, kan zijn dat je perongeluk iets meetrekt ofzo. en echt de weg zit het nu ook weer niet..

• M3!
Nee, maar het zit vastgeplakt aan de behuizing, het er heelhuids afkrijgen van die folie is dan dus erg moeilijk.
Wat ik vergat te vertellen is dat aan de onderkant van het scherm het folie stopt, en zit vastgemaakt (Er om heen gerold) aan een stuk plastic. Dat stuk plastic zit weer aan een bordje dat ook naar het mb gaat. Ik maak vanmiddag wel even een foto.
Pagina: 1