Toon posts:

Dilemma: 8800GTS Sli of 1x 8800 gtx

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zegt ben ik er nog niet aan uit 8)7 of ik 2 8800GTS'sen koop of 1 8800GTX.
Is de 2e Gts overbodig? of is er niet veel winst tov 1 GTX?

Verwijderd

Tuurlijk is een 2e gts overbodig,

maar als je geld over heb mag je wel doneeren hoor op mijn rekening ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
SLI met 2 GTS'en is overkill. Je kunt beter gewoon een 8800GTS kopen en die overclocken, of als je wat meer veeleisender bent een 8800GTX kopen (en die overclocken?). De winst door SLI is namelijk niet echt groot, en de winst van een GTX op een GTS is ook niet zo heel groot (iig niet meer dan 20%, zelfde verhaal met SLI zo ongeveer), maar voor 1 8800GTX kaart betaal je wel stukken minder dan voor 2 8800GTS kaarten.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:20:

maar als je geld over heb mag je wel doneeren hoor op mijn rekening ;)
... heel grappig weer.

waarom staat dit eigenlijk in PMG? VB moet die :)

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 15-12-2006 17:22 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Watvoor processor wil je hierbij zetten, en op welke resolutie ga je flightsim x spelen? :X

Verder vind ik dit maar 'n raar subforum hiervoor, en heb je niet echt veel zelf gedaan.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de verkeerde plaatsing van mn post. maar zoals leonpwner1 zei denk ik dat 1 gts in mijn geval zal volstaan. Thanx allemaal.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) tot nader orde zijn 8800xxx kaarten geen Processors, Moederborden of Geheugens
2) "wat moet ik kopen?"-topics zijn nergens op GoT de bedoeling aangezien je dergelijke vragen altijd met een beetje minimale eigen inzet kunt beantwoorden...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.