De titel zegt het. Ik ben op zoek naar een converter tooltje om wmv-bestanden over te zetten naar iPod-compatible mp4-bestanden die voorzien zijn van progressive downloading, oftewel zoals Quicktime Pro het noemt worden 'gereedgemaakt voor internetstreaming', oftewel, die je in een webpagina kunt embedden en die al beginnen met afspelen voordat het hele bestand is gedownload. Quicktime Pro kan het, maar ik ben specifiek op zoek naar een gratis programma, zodat ik het gemakkelijk aan studenten kan aanraden. Zelf gebruik ik Quicktime Pro en Visualhub op de mac, maar voor Windows kan ik niets vinden. De logische keuze zou Videora iPod Converter zijn, leert enig googlen, maar ik kan niet vinden of die deze optie ondersteunt, en waarschijnlijk niet, aangezien ik een forum-post heb gevonden (lukt me niet meer deze te achterhalen) waar dit iemand niet lukt en dezelfde vraag stelt (maar die blijft onbeantwoord).
Bij dit soort vragen is normaliter Google mijn vriend, maar die laat me mooi in de steek hier.
Wie weet hoe dit mogelijk is?
Bij dit soort vragen is normaliter Google mijn vriend, maar die laat me mooi in de steek hier.
Wie weet hoe dit mogelijk is?