[Outlook 2003] Exchange + IMAP + POP

Pagina: 1
Acties:

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb in mijn Outlook 3 types emailaccounts (in 1 profiel)
-Exchange van de UT
-IMAP van enkele emailadressen
-POP van mijn ISPmail

Nu werk het opzich allemaal leuk en aardig, alleen nu zit ik nog met een probleempje.
Hoe zorg ik ervoor dat de UTemail in z'n eigen Postvak-in komt en de POPmail ook.

Via extra -> emailaccounts, heb ik aangegeven dat nieuwe email moet worden opgeslagen op de locatie van de UT omdat anders mijn UTmailtjes niet op de server blijven staan.
Alleen nu worden alle overige POPemails dus ook opgeslagen op de UTserver en dat is niet de bedoeling.

Dus hoe kan ik aangeven dat de email van de POPaccounts gewoon in een map in 'Persoonlijke mappen' terecht moet komen?

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anyone? Please...

Verwijderd

Extra -> Regels & waarschuwingen -> tabblad nieuwe regel -> (Wizard Regels) -> kies voor een lege regel (geen sjabloon) -> berichten controleren als ze aankomen -> vink aan 'via de naam-map account' en kies een e-mail account -> ga naar de volgende stap -> vink aan `verplaats het bericht naar naam map` -> kies een folder waar je het e-mailtje wilt hebben.

Doe dit voor elke account en alle accounts zullen hun eigen map krijgen.

Ik hoop dat dit helpt!

Ps. dit is voor MS Office Outlook 2003. In de oudere Outlook kan het ook, maar op een andere manier denk ik. Wel iets met regels iig.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 17:18 ]