Verwijderd
op de site van je provider staan vast alle gegevens die je nodig hebt om toegang te krijgen in jouw FTP directory
ja maar in dreamweaver: wat moet ik invullen what folder on the server do you want to store the files in?Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:09:
staat toch duidelijk op de telenet-site? Hierro
Leeg laten niet voor belang bij het maken van een website..skelleniels schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:28:
[...]
ja maar in dreamweaver: wat moet ik invullen what folder on the server do you want to store the files in?
zolang je headers goed zijn is al het andere meer overbodig.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Stap even af van DreamWeaver.skelleniels schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:28:
[...]
ja maar in dreamweaver: wat moet ik invullen what folder on the server do you want to store the files in?
Het is namelijk gewoonte om voor uploads/downloads van sites vaker gebruik te maken van een FTP-programma, of dat nou filezilla is of een ander pakket. Dan kan je eenvoudig de instellingen overnemen van de pagina en je site online zetten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
dus als je telent space users.telenet.be/prutske is, dan is je alias prutske
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Verwijderd
Ik weet dat je hoofd-en bijaccounts hebt, en weet niet zeker of je met beiden op je ftp kan...
edit; meer zelfs, met je alias (dus prutske in jouw voorbeeld) raak ik ook niet binnen op mijn telenet webspace. Bel ze anders op, ze leggen je dat allemaal goed uit hoor (alleen wel betaalnummer)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 16:05 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Het is de hoofdaccount. Ik ga het proberen met de alias.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:04:
gebruikersnaam werkt ook hoor, ik kan rechtstreeks op mijn ftp met a1... en mijn gewoon passwoord. Heb je wel het hoofdaccount?
Ik weet dat je hoofd-en bijaccounts hebt, en weet niet zeker of je met beiden op je ftp kan...
edit; meer zelfs, met je alias (dus prutske in jouw voorbeeld) raak ik ook niet binnen op mijn telenet webspace. Bel ze anders op, ze leggen je dat allemaal goed uit hoor (alleen wel betaalnummer)
edit: wtf is mijn alias, ik zie enkel mailaliassen, maar dat werkt niet. Er staat nog op dat ik toegang krijg als ik mijn webruimte toegewezen heb gekregen, maar dit heb ik nooit gedaan. Bij webruimte staat er wel 50 MB. Is dat dan al toegewezen?
[ Voor 16% gewijzigd door skelleniels op 15-12-2006 16:17 ]
Verwijderd
Zelf gebruik ik allerbij Dreamweaver voor de webpagina zelf, en filezilla (FTP) voor niet webpagina related. Je kan gewoon bij dreamweaver op de site kijken waar wat moet.