Toon posts:

[OUTLOOK 2003]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bepaalde outlook 2003 client die niet in outlook kan komen via HTTPS op een Exchange 2003 enterprise server.
Bij het toevoegen van de account on Outlook gaat naam controleren gaat wel goed, dus de server herkent de gebruikersnaam van de client. Maar bij het aanmelden in outlook blijft het venster om gebruikersnaam en wachtwoord in te geven terugkomen, alsof hij het wachtwoord niet pakt.

Het het account is op meerdere pc's getest en werkt op alle succesvol behalve op die ene client
Verbindingsinstellingen zijn meerdere malen gecontroleerd en staan overal hetzelfde.

Het moet haast wel ergens in outlook op die client zitten, gezien dat alle andere gebruikers geen problemen ondervinden van diverse locaties.

Wat kan er verkeerd zijn :?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 15:18 . Reden: hopelijk duidelijker ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:02:
Een bepaalde outlook 2003 client kan niet in outlook komen via HTTPS.
Naam controleren gaat wel goed, maar bij het aanmelden in outlook blijft het venster om gebruikersnaam en wachtwoord in te geven terugkomen.

Het het account is op meerdere pc's getest en werkt op alle succesvol behalve op die andere client
Verbindingsinstellingen meerdere malen gecontroleerd, staat overal hetzelfde.

Wat kan er verkeerd zijn :?

(2003 enterprise server)
Je TS, geef eens wat meer info, en probeer alles wat duidelijker uit te leggen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook kan niet in Outlook komen? Huh?

Inderdaad, doe nog eens een poging om het te omschrijven. En geef dan meteen even wat meer info over de situatie. Stel ajb. ook even een volledige topictitel voor. Aangezien ik niet 100% snap wat je vraag is, zal ik er geen gaan gokken ;)

Als ik het goed interpreteer: firewalls? Staat de datum/tijd overal goed? Security settings? Geeft het event log iets?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)