IE - StartPagina Probleem

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Gisteren wilde ik met IE6 mijn startpagina wijzigen. Van een eigen priveURL naar een andere eigen priveURL (dus geen spyware-meuk & co) Echter onthoudt IE deze instelling niet meer nadat ik op 'toepassen' en 'OK' heb gedrukt. Een upgrade naar IE7 hielp ook niet.

Het wijzigen van de startpagina in registrer hielp ook niet... Ook via een javascript mijn startpagina wijzigen (zoals op startpagina.nl) hielp ook niet..

Whelp!

Defunctus Deo Juvente

• HappyFun
  • Niet online
Opmerkelijk is dat in IE7 ik (door de optie 'tab - meerdere startpagina's) wel een goede 2de en 3de (etc) URL krijg (die niet veranderd) als startpagina. Maar de eerste startpagina kan ik niet meer veranderen??

Defunctus Deo Juvente

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-07 21:06
HappyFun schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:23:
Opmerkelijk is dat in IE7 ik (door de optie 'tab - meerdere startpagina's) wel een goede 2de en 3de (etc) URL krijg (die niet veranderd) als startpagina. Maar de eerste startpagina kan ik niet meer veranderen??
Toevallig een anti-spyware programma draaien dat je startpagina url beschermt ? Spywareblaster heeft dat o.a. meen ik

• HappyFun
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:05:
[...]

Toevallig een anti-spyware programma draaien dat je startpagina url beschermt ? Spywareblaster heeft dat o.a. meen ik
Alleen SpyBot en Adware , maar die draaien al eeuwen erop?

Defunctus Deo Juvente