Toon posts:

Proofing Tools 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig wanneer Proofing Tools 2007 uitkomt?
Of dat Proofing Tools 2003 makkelijk (zonder allerlei rare trucs) te gebruiken is in 2007?
Mis af en toe toch de NL spelling's check wel even.

Kan er bij Microsoft weinig over vinden.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

offtopic:
Laat me raden? Illegale versie office 2007 gedownload en nu is ie alleen engels?

Op de frontpage stond een paar dagen terug een beschrijving hoe je het nederlandstalige woordenboek uit 2003 NL kunt gebruiken. Misschien kun je daar naar zoeken?

Verder kun je natuurlijk gewoon contact opnemen met Microsoft met de vraag wanneer zij de Proofing tools 2007 denken te releasen.

Hiernaast levert een search in google op plaats 1 al een goed antwoord: http://www.adslgr.com/for...php?p=875420&postcount=27

Wat heb je zelf al gedaan om achter het antwoord te komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 15-12-2006 14:37 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:36:
offtopic:
Laat me raden? Illegale versie office 2007 gedownload en nu is ie alleen engels?
Sorry hoor, maar dit vind ik een zeer misplaatste opmerkingen.
Bedoel, kijk mijn post historie eens na, en lees in o.a. het vista topic dat ik netjes in het bezit ben van een Vista Enterprise MSDN versie + MAK key, via het werk. 100% legaal dus, dat geld ook voor Office 2007 Enterprise.
En ja, ook die is op MSDN nog immer enkel in het Engels beschikbaar (hoef ook geen andere, wil enkel de NL spell check).

Waarom wordt er toch altijd van het slechte van mensen uitgegaan?
Ik kan daar echt niet bij....

Uiteraard is de intergratie van Proofing Tools 2003 met 2007 een mogelijke tweak, maar niet iets dat je in een productie omgeving wil gebruiken, voor thuis prima.

Dus ik ben erg benieuwd naar de release van 2007, aangezien jouw reactie zal ik dan ook maandag wel even vanaf 't werk MS bellen (thuis de nrs niet bij de hand), dacht op vrijdag middag thuis even lekker relaxed wat nog te gaan werken (ook al was ik vrij).

In iedergeval bedankt voor je constructieve bijdrage aan het topic.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En dit is precies de reden waarom we zeikreacties niet waarderen. Als je denkt dat er iets mis is met een topic, plaats dan een topicreport en laat het zeuren en modden aan de mods over. :|

Dicht op verzoek topicstarter

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.