Hoi hoi mensen 
Ik heb hier Ubuntu op mijn laptop, met Beryl ( dat doet eigelijk niet terzaken, het probleem was daarvoor al. )
Mijn probleem is dus: bij het opstarten ( waar het balkje dus over het scherm 'kruipt' ), blijft ie ongelofelijk lang hangen. Ik heb dus opgestart in recovery modus, en ie blijkt te hangen bij eth0.
Ie is die aan het aanzetten, en dat duurt ongelofelijk lang eer dat die [ok] geeft.
Zeer ambetant dus. Ik ben wat gaan spitten in de error logs, maar ik vind alleen dit:
Maar niet een echte error
Begrijp het eigelijk niet.
Kan iemand mij een schopje geven in de juiste richting?
Edit: Natuurlijk, hoe kan ik het vergeten:
Mijn spekjes: Toshiba A100-683, met een Intel Pro/100 VE netwerkkaart
Ik heb hier Ubuntu op mijn laptop, met Beryl ( dat doet eigelijk niet terzaken, het probleem was daarvoor al. )
Mijn probleem is dus: bij het opstarten ( waar het balkje dus over het scherm 'kruipt' ), blijft ie ongelofelijk lang hangen. Ik heb dus opgestart in recovery modus, en ie blijkt te hangen bij eth0.
Ie is die aan het aanzetten, en dat duurt ongelofelijk lang eer dat die [ok] geeft.
Zeer ambetant dus. Ik ben wat gaan spitten in de error logs, maar ik vind alleen dit:
code:
1
2
3
| Dec 15 11:41:51 LAPTOP-SNAKE kernel: [17179589.436000] e100: eth0: e100_probe: addr 0xdc105000, irq 58, MAC addr 00:A0:D1:4B:BD:4C ... Dec 15 11:42:13 LAPTOP-SNAKE kernel: [17179686.328000] ADDRCONF(NETDEV_UP): eth0: link is not ready |
Maar niet een echte error

Begrijp het eigelijk niet.
Kan iemand mij een schopje geven in de juiste richting?
Edit: Natuurlijk, hoe kan ik het vergeten:
Mijn spekjes: Toshiba A100-683, met een Intel Pro/100 VE netwerkkaart
[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 15-12-2006 13:18 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8