Photoshop CS3 BETA is uit

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik las net op Digg.com dat de nieuwe photoshop versie (CS3) in beta-vorm uit is sinds vandaag.

Lees het bijbehorende artikel hier

Ik ben hem nu aan het downloaden en ik ben erg benieuwd naar de nieuwe features, bijvoorbeeld de nieuwe interface:

Afbeeldingslocatie: http://www.photoshopuser.com/images/cs3learning/features/Fig1.jpg

en nog veel benieuwder ben ik naar de nieuwe "smart filters":

Afbeeldingslocatie: http://www.photoshopuser.com/images/cs3learning/features/Fig9.jpg

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
jeeeejjj!!!

eindelijk gereleased!!
Natuurlijk weet iedereen wel dat Adobe ons in de **** neemt met Photoshop.
Ze releasen zo ongeveer om het jaar en cashen steeds, in de werkelijkheid zijn ze nu net begonnen met het maken van 5.

Desalniettemin, ben benieuwd naar de nieuwe functies!
p.s. gooi er eens een download linkje bij :D 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Heuving op 15-12-2006 12:10 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Je hebt er wel een legale CS2 voor nodig en hij werkt maar 2 dagen, ben benieuwd naar wat hij met m'n dng's kan.

|>

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
Adobe heeft al sinds tijden weinig innoverends meer geintregreerd in photoshop... Het enige wat ze doen is meer meuk erin stoppen die geheugen vreet... (bridge, updater, imageready, activation, notes etc etc)

Het beste wat ik afgelopen tijd heb gezien is het indelen van layers in mappen... Wanneer gaan ze nu een fatsoenlijke brush library maken, paths optimaliseren en de snelheid optimaliseren...

• simon
het schijnt dat hierin de boel qua code ook gereorganiseerd is, ga 't zo proberen :)

|>

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07 09:08

Sa1

Simon schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:20:
het schijnt dat hierin de boel qua code ook gereorganiseerd is, ga 't zo proberen :)
altijd leuk met software pakketten... eerst een zootje maken van de code, om vervolgens bij een nieuwe release op te schonen en een verkoopargument is dat het sneller is... maarjah, zo gaat het bij elk software pakket dus 't maakt niet echt veel uit.

• André
  • Laatst online: 16-07 14:42

André

Analytics dude

• simon
Net geprobeerd, hij is volgens mij een slag vlotter, misschien beter gebruik van multi threading/dual core sjizzle. GUI is een enorme verbetering, veel overzichtelijker en rustiger. Het is wel een echte vooruitgang.

|>

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
klinkt al goed ;) het wordt eens tijd dat ze de applicaties modulair gaan opbouwen zodat je precies kan installeren wat je wilt...

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
kalechinees schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:17:
Adobe heeft al sinds tijden weinig innoverends meer geintregreerd in photoshop... Het enige wat ze doen is meer meuk erin stoppen die geheugen vreet... (bridge, updater, imageready, activation, notes etc etc)

Het beste wat ik afgelopen tijd heb gezien is het indelen van layers in mappen... Wanneer gaan ze nu een fatsoenlijke brush library maken, paths optimaliseren en de snelheid optimaliseren...
Je vergeet wel de belangrijkste update ooit: smart objects.
Pagina: 1