Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] over wijzigen profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 23:04
ik probeer zojuist een geboorte datum in te vullen op me profiel en dan krijg ik deze melding

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De geparsede signature is langer dan het maximum van 255 tekens
(interne identificatie: user::edit_user::signature_parsed_too_long)

het enige wat ik verander is me geboorte datum.... dus hoe kan ik dan een foutmelding krijgen op een ander veld ?

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik goed tel is je sig precies 255 tekens.

Ik denk dat de sig-teken-count check misschien veranderd is met een nieuwe React versie, of dat de sig eerder er tussendoor geslopen is, maar dat de check nu wel goed werkt.

1 tekentje uit je sig en je zou okee moeten zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 15-12-2006 10:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Vaguh
anandus schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:48:
Als ik goed tel is je sig precies 255 tekens.

Ik denk dat de sig-teken-count check misschien veranderd is met een nieuwe React versie, of dat de sig eerder er tussendoor geslopen is, maar dat de check nu wel goed werkt.

1 tekentje uit je sig en je zou okee moeten zijn :)
zojuist geteld , hij was exact 255, nu heb ik de Spatie weggehaald van de laatste regel

"het vaag is.Don't read"

nu zijn het er 254, nog steeds krijg ik de foutmelding.

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die "'" wordt naar mijn weten geparsed naar een &#getalletje;-HTML-entity, wat voor de extra chars zorgt :) 7 Extra geloof ik zelfs.

• Vaguh
Osiris schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:10:
Die "'" wordt naar mijn weten geparsed naar een &#getalletje;-HTML-entity, wat voor de extra chars zorgt :) 7 Extra geloof ik zelfs.
die "" moeten even weggedacht worden, om aan te geven wat het laatste stukje van mijn tekst is ;) zie mijn huidige sign daar staat nu

dit zijn 255 char

nu heb ik er dit van gemaakt

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is.Don't read

dit zijn er 254, 1 minder zoals er werd voorgesteld. Maar de foutmelding blijft.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Osiris heeft het over de ' in don't ;)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Vaguh
P_de_B schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:20:
Osiris heeft het over de ' in don't ;)
oops hehehe, "'" zag em niet :P tis al vroeg

maar dat betekent dus dat ik nog meer tektst moet weghalen... grom
ik heb deze sign al vanaf ut begin...

dan ben ik maar geboren in 2002-03-06 ipv 1978-07-17 hihi

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Of je wijzigt je geboortedatum op de frontpage: http://tweakers.net/my.tnet/?action=profile.

• Vaguh
ok, das ook een optie :P thnx

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht werd de single quote vroeger niet encoded, maar nu dus wel :)
Niet echt een bug dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.