PC visueel ontwrichten met 1 knop

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:23

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Een beetje een software request, dus eigenlijk heel fout, maar toch een poging ;)

Ik ben hier in een flexruimte aan het werk en af en toe loopt er een collega langs die sporadisch bij mensen op ESC drukt. Doet natuurlijk helemaal niets, maar daar wil ik graag voor een keertje verandering in brengen... voor het schrik effect.

Mijn vraag is dan ook of er een programma is (ik heb het niet kunnen vinden, want wie wil dit nou?) waarmee ik door op ESC te drukken het doe lijken alsof m'n laptop helemaal de pedalen kwijt is? Schermen die opspringen, eventueel alles sluiten, schijf ratelen etc... en natuurlijk weer terug naar 'normaal' bij een tweede keer ESC ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je op zoek bent naar software dan zit je in PRG natuurlijk verkeerd. Je topic zou eerder in CSA horen maar ook daar geef ik 't weinig kans; met een beetje googlewerk en wat creatief toepassen van wat software moet er best iets te bereiken zijn van het effect dat je beoogt en anders zou je eens een poging in de HK kunnen doen ;)

Persoonlijk zou ik eens zoeken naar wat software om macro's of iets dergelijks op te nemen en die met "een druk op een toets" (ESC) te draaien.

Nee, schrap dat :P Ik zou 't zélf devven :+

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 15-12-2006 10:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.