Mensen,
Ik heb de afgelopen weken al een aantal problemen met Battlefield 2
Ik krijg een soort artifacts door me beeld heen tijdens spelen.
Niet constant maar zo af en toe heb ik bijvoorbeeld zwarte vlakken, strepen vanaf medicpakketjes tot aan de hemel,gewoon een vierkant blauw blok in de lucht heb ik ook al gezien, half beeld heb ik ook al gehad.
Ook heb ik de laatste tijd veel crashes na me desktop toe.
In het ergste geval komt er een blauw scherm met een stopfout.
Ik herhaal ik heb dit dus alleen bij battlefield 2 en na de patch 1.41
Ik speel alles op hoog met AAx4 op 1280x1024@75h
Ik zou graag wat screens willen posten maar weet niet hoe dat moet aangezien dit de 1e keer is dat ik een topic open.
Ik vraag me af wat is er nou niet goed?.........ligt het nou aan die patch?(want ik heb wel eens gehad dat ik vanuit bf2 een melding kreeg tijdens het laden van een map met de melding dat er een memoryleak in zat
of is er wat kapot?.....me voeding?....of me videokaart?.....
Heb verder nix meer overclockt op dit moment , had alleen me processor overclockt.
Ondertussen clean-install gedaan windows en alle drivers van mobo,graka en audio zijn up to date
Hieronder nog wat specs
P5B
e6400
XFX 7900 GT
Corsair 2 gig pc 6400
creative x-fi
coolermaster 450w
maxtor 160gig
Sorry misschien voor het lange verhaal maar ik weet het ook niet meer!
Als ik nog wat moet toevoegen dan hoor ik het graag
groet bombxpert
Ik heb de afgelopen weken al een aantal problemen met Battlefield 2
Ik krijg een soort artifacts door me beeld heen tijdens spelen.
Niet constant maar zo af en toe heb ik bijvoorbeeld zwarte vlakken, strepen vanaf medicpakketjes tot aan de hemel,gewoon een vierkant blauw blok in de lucht heb ik ook al gezien, half beeld heb ik ook al gehad.
Ook heb ik de laatste tijd veel crashes na me desktop toe.
In het ergste geval komt er een blauw scherm met een stopfout.
Ik herhaal ik heb dit dus alleen bij battlefield 2 en na de patch 1.41
Ik speel alles op hoog met AAx4 op 1280x1024@75h
Ik zou graag wat screens willen posten maar weet niet hoe dat moet aangezien dit de 1e keer is dat ik een topic open.
Ik vraag me af wat is er nou niet goed?.........ligt het nou aan die patch?(want ik heb wel eens gehad dat ik vanuit bf2 een melding kreeg tijdens het laden van een map met de melding dat er een memoryleak in zat
Heb verder nix meer overclockt op dit moment , had alleen me processor overclockt.
Ondertussen clean-install gedaan windows en alle drivers van mobo,graka en audio zijn up to date
Hieronder nog wat specs
P5B
e6400
XFX 7900 GT
Corsair 2 gig pc 6400
creative x-fi
coolermaster 450w
maxtor 160gig
Sorry misschien voor het lange verhaal maar ik weet het ook niet meer!
Als ik nog wat moet toevoegen dan hoor ik het graag
groet bombxpert