Toon posts:

Tjonge, tjonge, kinderachtig slotje! :-( :-(

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik word hier ff :r van! :( :( :( :( :( :( Blijkbaar is er 'n samenswering, tussen FoK!forum moderators & tweaker moderators, want die begonnen, hier ook al over te zeiken :( Het is toch heeeeel normaal, dat je 'n oproepje plaatst, voor hulp, met bepaalde dingen. Waarom zou ik dan g.........e geen oproepje mogen plaatsen, voor hulp, met m'n site? En wees dan ook ff fatsoenlijk, om me eerst 'n mailtje te sturen, zodat ik tekst & uitleg kan geven! Dit is echt om te :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Nou nou, je begrijpt zelf wel hoe zo iets overkomt, oefen nou eerst zelf na 2 uur oefenen kunt je best een beetje photoshoppen zo dat het er beter uit ziet. En na een paar daagjes lukt HTML & JS en DHTML ook wel

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is gewoon niet de bedoeling hier mensen te gaan vragen om iets voor je site te laten maken, dat kun je zelf doen en evt. wat hulp krijgen als je er niet uitkomt, maar mensen zoeken doe je maar ergens anders of in je vriendenkring. Het staat overigens ook in de FAQ.

Je kunt je voorstellen dat het uit de hand loopt als elke eikel die geld wil verdienen aan een site, hier simpelweg maar even komt vragen naar jongens om het in elkaar te zetten voor een paar tientjes.

Dit topic is gesloten.